Skip to content
  • Franchise’in Kalbi Burada Atıyor
  • Türk Markaları MAPIC’te Güç Gösterisi Yaptı
  • WatchGuard’ın Yeni CEO’su Joe Smolarski Oldu
  • İnegöl AVM’ye Avrupa’dan Bir Ödül Daha 
  • Survivor Heyecanı M1 Konya AVM’ye Taşınıyor
  • Dünyada Güzellik Kodları Holistik Yaklaşım İle Değişiyor
Kasım 7, 2025
Bizi Takip Edin! :
E-dergi

Hakkımızda

AVM ve Perakende dünyasının dergisi Mall Report'a hoş geldiniz. Bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip etmeyi unutmayın.

İlginizi Çekebilecek Kategoriler

AVM

1092

FinTech

239

Haber

326

Öne Çıkanlar

2219

Perakende

1267

Bize Ulaşın:

Beşyol, İnönü Cd. No:18, 34295 Küçükçekmece/İstanbul info@hizmetix.com.tr (0212) 451 51 60

Bizi Takip Edin!

  • AVM
  • Perakende
  • Franchise
  • Eğlence
  • FinTech
  • FMCG
  • Ürün ve Hizmet
  • Enerji
  • Haber
  • Gündem
  • Atamalar
  • AVM
  • Perakende
  • Franchise
  • Eğlence
  • FinTech
  • FMCG
  • Ürün ve Hizmet
  • Enerji
  • Haber
  • Gündem
  • Atamalar
Mall Report Blog Perakende 87 Yıllık Kiğılı Logusunu Değiştirdi
Perakende

87 Yıllık Kiğılı Logusunu Değiştirdi

Facebook Twitter LinkedIn Whatsapp Print Share via Email

Kiğılı, 87 yıllık geçmişini geleceğe taşımak hedefiyle logosunu ve görsel dünyasını güncelledi.

Markanın yeni kimliği, Kiğılı’nın “Hayatın her anı özgüvenli ve rahat” vizyonuyla uyumlu olarak şekilleniyor. Yenilenen logo, markanın geçmişinden gelen geometrik formları korurken daha yalın, kapsayıcı ve güçlü bir görünüme kavuşuyor. Görsel dünyada ise güveni simgeleyen lacivert ile modernliği öne çıkaran açık mavi tonlar dikkat çekiyor.

Kiğılı CEO’su Sena Suerdem, yeni kimlik hakkında şunları söyledi: “87 yıllık mirasımızı geleceğe taşırken, değişimin gücüne ve sürekliliğine inanıyoruz. Yeni kurumsal kimliğimiz ve logomuz, Kiğılı’nın erkeklerin hayatındaki her ana eşlik eden, dönüştüren ve ilham veren marka olma vizyonunu yansıtıyor. Gücünü köklü geçmişinden alan Kiğılı, bugün daha yalın, daha kapsayıcı ve daha modern bir ifadeyle yoluna devam ediyor. Bu dönüşüm; yalnızca görsel bir yenilenme değil mağazalarımızdan dijital platformlarımıza, iletişim dilimizden çalışan deneyimimize kadar markayla temas edilen her noktada hissedilecek. Amacımız; her erkeğin hayatın her anında özgüvenle ve rahatlıkla var olmasını sağlamak.”

https://www.instagram.com/kigiligiyim/?utm_source=ig_embed&ig_rid=c7cac928-cc2f-444e-9fc8-8c936d069d8d

Share This Post:

Facebook Twitter LinkedIn Whatsapp Print Share via Email
Previous Post

Pembe Top bu yıl Birce Akalay’ın elinden havalanacak

Next Post

Dev Market Zinciri Satılıyor mu? Açıklama Geldi

İlgili içerikler

Perakende

Dünyada Güzellik Kodları Holistik Yaklaşım İle Değişiyor

Perakende

LC Waikiki, Modanın Kapsayıcı Gücünü Öne Çıkarıyor

Perakende

Coca-Cola Yapay Zekayla Yılbaşı Ruhunu Güncelliyor

Perakende

DİMES “İçeçek Bi’şey” Sloganıyla Yenilendi

Perakende

Hadi TAÇ’la Her Yeni Yılda

Perakende

Ariş Pırlanta’dan Atatürk İmzalı Tasarımlar

Son Haberler

AVM , Öne Çıkanlar

Türk Markaları MAPIC’te Güç Gösterisi Yaptı

Kasım 7, 2025
Atamalar

WatchGuard’ın Yeni CEO’su Joe Smolarski Oldu

Kasım 7, 2025
AVM

İnegöl AVM’ye Avrupa’dan Bir Ödül Daha 

Kasım 7, 2025
AVM

Survivor Heyecanı M1 Konya AVM’ye Taşınıyor

Kasım 7, 2025
Perakende

Dünyada Güzellik Kodları Holistik Yaklaşım İle Değişiyor

Kasım 7, 2025

Popüler Kategoriler

AVM

1092

FinTech

239

Haber

326

Öne Çıkanlar

2219

Perakende

1267

Etiketler

atama avm defacto dergi e-dergi eğlence fintek franchise giyim makale mallreport mağaza perakende yatırım ürün ve hizmet
© 2024 Demircan Medya tarafından tüm hakları saklıdır.
Go to mobile version