Skip to content
  • Franchise’in Kalbi Burada Atıyor
  • Türk Markaları MAPIC’te Güç Gösterisi Yaptı
  • WatchGuard’ın Yeni CEO’su Joe Smolarski Oldu
  • İnegöl AVM’ye Avrupa’dan Bir Ödül Daha 
  • Survivor Heyecanı M1 Konya AVM’ye Taşınıyor
  • Dünyada Güzellik Kodları Holistik Yaklaşım İle Değişiyor
Kasım 7, 2025
Bizi Takip Edin! :
E-dergi

Hakkımızda

AVM ve Perakende dünyasının dergisi Mall Report'a hoş geldiniz. Bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip etmeyi unutmayın.

İlginizi Çekebilecek Kategoriler

AVM

1092

FinTech

239

Haber

326

Öne Çıkanlar

2219

Perakende

1267

Bize Ulaşın:

Beşyol, İnönü Cd. No:18, 34295 Küçükçekmece/İstanbul info@hizmetix.com.tr (0212) 451 51 60

Bizi Takip Edin!

  • AVM
  • Perakende
  • Franchise
  • Eğlence
  • FinTech
  • FMCG
  • Ürün ve Hizmet
  • Enerji
  • Haber
  • Gündem
  • Atamalar
  • AVM
  • Perakende
  • Franchise
  • Eğlence
  • FinTech
  • FMCG
  • Ürün ve Hizmet
  • Enerji
  • Haber
  • Gündem
  • Atamalar
Mall Report Blog Perakende DİMES “İçeçek Bi’şey” Sloganıyla Yenilendi
Perakende

DİMES “İçeçek Bi’şey” Sloganıyla Yenilendi

Facebook Twitter LinkedIn Whatsapp Print Share via Email

Türkiye’nin köklü içecek markalarından DİMES, kurumsal kimliğinde yeniliğe giderek yeni logo ve sloganını kamuoyuyla paylaştı. 

Yeni logo, keskin hatlardan arındırılmış dairesel formuyla dönüşüm ve birliktelik kavramlarını öne çıkarıyor. Dalga formundaki çizgiler, canlı renk paleti ve modern tipografi ise markanın güncellenen görsel kimliğini oluşturuyor.

DİMES CMO’su Duygu Süleymanoğlu, yapılan değişimi yalnızca bir logo yenilemesi değil, markanın yeni bir döneminin başlangıcı olarak değerlendirdiklerini belirterek şunları söyledi:

“Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası olarak DİMES, 60 yılı aşkın geçmişinde her zaman kendi yolunu çizen, dönüşümü kucaklayan bir marka oldu. Bizi bugünlere taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Akışın, keyfin ve dönemin kültürünün markasıyız. Bu değişim, markamızın yaşayan ruhunu, birlikte değer yaratma gücümüzü ve gelişen kültürümüzü yansıtıyor.”

Yeni logo ve sloganın tasarım süreci, DİMES’in uzun yıllardır birlikte çalıştığı Reklamania Creative imzasını taşıyor. DİMES’in “Akışkan Marka (Liquid Brand)” konumlaması doğrultusunda geliştirilen yeni kimlik; markanın canlılığını, dönüşüm gücünü ve kolektif yapısını vurguluyor.

DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten ise markanın “kendi gibi olabilme” yaklaşımına vurgu yaptı:

“Samimiyetimiz ve gerçekliğimizle kendimiz gibi olabilen bir markayız. Bu sayede farklı kimlikleri, dönemin ruhunu ve popüler kültürü sahiplenebiliyoruz. Her bireyin kendi duruşundan doğan çekim gücüne inanıyor, gerçeği kabul eden bir iletişim dili benimsiyoruz. Yeni logomuzun tasarımı, tipografisi ve renk dünyası da bu yaklaşımı tamamlıyor. DİMES, yeni nesil ürünleri ve alışılmışın dışında iletişim tarzıyla farklı bir noktada konumlanıyor. Önümüzdeki dönemde de bilinen pazarlama kalıplarına bağlı kalmadan, özgün adımlar ve sürprizlerle ilerlemeye devam edeceğiz.”

Share This Post:

Facebook Twitter LinkedIn Whatsapp Print Share via Email
Previous Post

Coca-Cola Yapay Zekayla Yılbaşı Ruhunu Güncelliyor

Next Post

CarrefourSA, Adjust ile Mobil Pazarlamada Geleceği Bugünden Şekillendiriyor

İlgili içerikler

Perakende

Dünyada Güzellik Kodları Holistik Yaklaşım İle Değişiyor

Perakende

LC Waikiki, Modanın Kapsayıcı Gücünü Öne Çıkarıyor

Perakende

Coca-Cola Yapay Zekayla Yılbaşı Ruhunu Güncelliyor

Perakende

Hadi TAÇ’la Her Yeni Yılda

Perakende

Ariş Pırlanta’dan Atatürk İmzalı Tasarımlar

Öne Çıkanlar, Perakende

Kiğılı İtalyan Esintisiyle Yeni Sezonu Açtı

Son Haberler

AVM , Öne Çıkanlar

Türk Markaları MAPIC’te Güç Gösterisi Yaptı

Kasım 7, 2025
Atamalar

WatchGuard’ın Yeni CEO’su Joe Smolarski Oldu

Kasım 7, 2025
AVM

İnegöl AVM’ye Avrupa’dan Bir Ödül Daha 

Kasım 7, 2025
AVM

Survivor Heyecanı M1 Konya AVM’ye Taşınıyor

Kasım 7, 2025
Perakende

Dünyada Güzellik Kodları Holistik Yaklaşım İle Değişiyor

Kasım 7, 2025

Popüler Kategoriler

AVM

1092

FinTech

239

Haber

326

Öne Çıkanlar

2219

Perakende

1267

Etiketler

atama avm defacto dergi e-dergi eğlence fintek franchise giyim makale mallreport mağaza perakende yatırım ürün ve hizmet
© 2024 Demircan Medya tarafından tüm hakları saklıdır.
Go to mobile version