Premium bebek ürünleri alanının önemli distribütörlerinden iMiR Global, bebek perakende markası Joker’i bünyesine kattı.
30 yıla yaklaşan tarihi ve Türkiye’nin ilk bebek odaklı mağaza zinciri olmasıyla öne çıkan Joker, Ekim 2025 itibarıyla faaliyetlerini iMiR Global çatısı altında sürdürecek. Premium bebek ürünleri distribütörü olan ve alanın pek çok önemli markasını ilk kez Türkiye’ye taşıyan iMiR Global, böylelikle, distribütörlük gücünü uzun yıllara dayanan perakende deneyimi ile birleştirecek; ailelere yönelik uçtan uca, yüksek standartlı bir değer zinciri sunacak.
Joker, iMiR Global’in “ilklerle tanımlanan inovatif iş modeli” doğrultusunda yeniden yapılandırılacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Joker’in mevcut bilinirliğinin iMiR Global kalite standartları ile birleştirilerek güçlendirilmesi kısa vadeli hedef olarak belirlenirken; mevcut değerin korunarak büyütülmesine ve tüketiciyle kurulan duygusal bağın güçlendirilmesine de odaklanılacak. Orta-uzun vadeli hedefin ise Joker Baby’nin Joker Partners (B2B) ve Joker Family Club (B2C) yapısıyla, Türkiye’de B2B2C modelinin en güçlü örneği haline getirilmesi ve bu deneyimin seçili uluslararası pazarlara taşınarak lider referans konuma yerleştirilmesi olduğu da paylaşılanlar arasında.
Yeni dönemde Joker Baby, iMiR Global portföyündeki Inglesina, Doona, SmarTrike ve Gezenbebe Lab tarafından üretilmiş Bbaby, Bmom ve Bcycle gibi dünyaca tanınan markaları Joker Partners programı üzerinden B2B2C modelinde, premium servis seviyesinde tüketiciyle buluşturacak. Markanın adı ve logosu korunurken, yıllar içerisinde ailelerle kurulan bağ, “Her İlkte Joker” mottosuyla pekiştirilecek.
Joker’in iMiR Global çatısı altında faaliyetlerini sürdüreceğini belirten iMiR Global Kurucusu Can İmir, süreci “Joker, Türkiye’de bebek perakendeciliğinin ilklerinden. Biz ise faaliyet gösterdiğimiz her alanda dünyanın ilklerini ailelerle buluşturan bir yapı kurduk. Bu yeni dönemde, Joker’in 30 yıllık güçlü mirasını, müşteri güvenini ve yüksek algı değerini koruyarak onu kolektif bir güç odağı haline getireceğiz” sözleriyle değerlendirdi. İmir, yeni dönem hedefleri ve uygulanacak strateji hakkında ise şu ifadeleri kullandı: “Amacımız Joker Baby’yi Türkiye’de ‘premium markaların kolektif sahiplenme modeli’ ile yapılandırmak; ardından bu deneyimi yurt dışına taşıyarak global bir örnek haline getirmek. Hepimizin Joker’i olarak bu yapının lider markası konumuna yerleştireceğiz.”

