Akiş GYO yatırımları Akasya ve Akbatı, pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden MarCom Awards’ta büyük bir başarıya imza attı. Akasya, “Bosphorun Indoor” projesiyle üç farklı kategoride Platinum ödüle layık görülürken, Akbatı çevre bilincini odağına alan “Yeşil Takım” projesi ile üç kategoride Gold ödülün sahibi oldu.
Akiş GYO’nun yatırımları arasında yer alan Akasya ve Akbatı, toplumsal fayda odaklı ve çevre bilinci yüksek projeleriyle uluslararası alanda dikkat çekmeye devam ediyor. Pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödüllerinden MarCom Awards 2025’te, Akasya ve Akbatı’nın projeleri; etki ve sosyal sorumluluk alanlarındaki başarıları ile ödüle layık görüldü.
Akasya, spora erişilebilirliği artırmak ve sosyal sorumluluk bilincini güçlendirmek amacıyla hayata geçirilen “Bosphorun Indoor” projesi ile Corporate Social Responsibility (Kurumsal Sosyal Sorumluluk), Special Event (Özel Etkinlik) ve Sports Accessibility & Social Responsibility Event (Spor Erişilebilirliği ve Sosyal Sorumluluk Etkinliği) kategorilerinde elde ettiği Platinum ödüllerle uluslararası alanda öne çıktı.

Akbatı ise, çevre bilincini artırmak, sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarını teşvik etmek ve ziyaretçilerini bu farkındalığa dahil etmek hedefiyle hayata geçirilen Yeşil Takım Projesi ile Corporate Social Responsibility (Kurumsal Sosyal Sorumluluk), Special Event (Özel Etkinlik) ve Sustainability Awareness Campaign (Çevresel Farkındalık Kampanyası) kategorilerinde Gold ödülün sahibi oldu.

Akasya ve Akbatı’nın MarCom Awards’taki başarısı, Akiş GYO’nun topluma ve çevreye değer kazandıran projelerinin uluslararası alanda da görünürlüğünü kanıtladı.
Pazarlama ve iletişim dünyasında yaratıcılığı, yenilikçiliği ve etkiyi ödüllendiren MarCom Awards, her yıl dünyanın farklı ülkelerinden binlerce başvuru arasından seçilen projelerle, sektörün en saygın uluslararası ödül programları arasında yer alıyor.