A101, “hep ucuz” vaatini sıradanlıktan çıkarıp eğlenceli bir mizah diline dönüştürüyor. Düşük bütçeli film estetiğini tür parodileriyle birleştiren üç reklam, hem tüketiciye hem sektöre dikkat çekmeyi hedefliyor.
Hollywood’dan Yeşilçam’a, sanat sinemasından bilim kurguya uzanan farklı türlerin parodilerini içeren kampanya; “düşük bütçeli bilim kurgu filmi”, “düşük bütçeli aşk filmi” ve “düşük bütçeli sanat filmi” başlıklarıyla kurgulandı. Ucuz prodüksiyon teknikleri, abartılı efektler ve oyunculuklarla dikkat çeken seride, A101’in “hep ucuz” söylemi bu kez mizahi bir anlatımla güçleniyor.
Filmlerin başrolünde, “Sarı Bıyık” karakteriyle hafızalara kazınan Cahit Kaşıkçılar yer alıyor. Kaşıkçılar’ın nostaljik varlığı, kampanyaya hem tanıdık bir samimiyet hem de eğlenceli bir dinamizm katıyor.