Global moda markası DeFacto, sezonu marka yüzü Afra Saraçoğlu ile “Gerçekten Güzel” diyerek karşılıyor. Yapay zekâ teknolojisinin kullanıldığı,çarpıcı görseller ve güçlü hikâyesiyle dikkat çeken sonbahar temalı yeni reklam serisinin yayına giren ilk filminde havalı dış giyim parçaları dikkat çekiyor.
Moda dünyasında göz kamaştıran koleksiyonları ve yenilikçi vizyonu ile öne çıkan DeFacto, yeni sezonda reklam serisinin merkezine AI teknolojisini yerleştiriyor. Reklam filmleriyle adından söz ettiren marka, Afra Saraçoğlu’nun rol aldığı yeni yapımlarda gerçek ve yapay arasındaki sınırları sorguluyor. Sonbahar koleksiyonunun şıklığı ise ‘Gerçekten Güzel’ sloganıyla öne çıkıyor.
DeFacto sonbahar koleksiyonundaki dış giyim ürünlerini öne çıkaran film, “Gerçekten Güzel” mottosunu hem şıklık hem de özgünlük üzerinden modaseverlere aktarıyor. Afra Saraçoğlu yeni sezonun ilk filminde oversize deri ceketinden süet tasarımlara uzanan farklı dış giyim parçalarıyla kamera karşısına geçiyor. Yapay zekâ ile oluşturulmuş yağmur ormanlarından New York sokaklarına uzanan sahnelerde, Saraçoğlu izleyiciye izledikleri görüntü ve sahnelerin gerçek olup olmadığını sorgulatıyor. Yapay zekâyla oluşturulmuş doğal görünümlü yapay ortamların arasında, kıyafetinin gerçekliğine ve güzelliğine vurgu yapıyor. Serinin önümüzdeki haftalarda yayına girecek olan ikinci filmi, “Gerçekten Hisset” teması ile kış ruhunu yansıtacak ve Paris temalı AI sahneleriyle izleyiciyi yeni bir yolculuğa çıkaracak.
Çekimleri TBWA tarafından gerçekleştirilen reklam filminin yönetmen koltuğunda Onur Somer oturuyor.