Mall Report olarak perakende dünyasının nabzını tutuyoruz. Şubelerindeki veri karmaşası ve denetim zorluklarıyla boğuşan yöneticiler, son dönemde dijital çözümler arayışında. Bu kapsamda Armiya Teknoloji’den Ali İhsan Tuğ ile “Merkezi Dokunuş” vaadini taşıyan CharismaFMS’i konuştuk.
Merkezi Dokunuş vaadini taşıyan CharismaFMS ile ilgili açıklamalarda bulunan Ali İhsan Tuğ şöyle konuştu: “CharismaFMS, çok şubeli işletmelerin idari süreçlerini kabusa dönüştüren kağıt formlar, eksik Excel tablosu derdini ortadan kaldırıyor. Donanımsız girişçıkış modülü, mobil veya web tarayıcı üzerinden personelin mesai başlangıç ve bitişini kaydederken; ekipman bakım planlaması ve denetim süreçleri de tek platformda toplanıyor. Geçen ay Manisa’daki 10 mağazalı bir mobilya zinciri yöneticisi bana şunları aktardı: “Önceden haftalık ekipman bakımlarını takip etmek için defterlere yazıyor, eksik kaldığında arıza haberini geriden alıyorduk. CharismaFMS’e geçince ilk haftada bakım hatırlatıcıları sayesinde arızalar %75 geriledi. Raporlara bakarken ‘Bu sistem olmasa, kim bilir ne kadar zaman kaybederdik’ dedim.” Global Dil Desteği CharismaFMS’in bir diğer çarpıcı özelliği. İstanbul’dan yayılan sistem, İspanyolca, Arapça, Rusça ve Çince dahil tüm dünya dillerini destekliyor. Bir İspanyol kafe zinciri, Arap pazarı açılışında CharismaFMS’i Arapça arayüzle kullanmaya başladı; açılıştan sonraki ilk iki haftada denetim puanlarını %15 artırdılar. “Kendi dilimizde yönetmek, adaptasyon süresini neredeyse sıfıra indirdi” diyor pazarlama müdürü. CharismaFMS’in Denetim Modülü, saha ekibinin her denetimi kağıtsız ve mobil ortamda gerçekleştirmesine imkân tanır. Denetçiler, kontrol listelerini tablet veya akıllı telefonlarında görüntüler, buldukları eksikleri anında sisteme girer ve fotoğraflarla belgeleyebilir. Tüm bu veriler gerçek zamanlı olarak merkez ofise iletilir; puanlama ve rapor oluşturma işlemleri otomatikleşir. Yönetici panelinde yer alan karşılaştırmalı grafikler sayesinde, hangi şubenin hangi kriterlerde öne çıktığını veya iyileştirme ihtiyacı olduğunu saniyeler içinde görebilirsiniz. Böylece denetim süreçleri hızlanır, hatalar minimize edilir ve şubeler arası kalite tutarlılığı en üst düzeye çıkar. Analitik Modül ise veriyi anlamlı içgörülere dönüştürüyor. Ege Bölgesi’nde faaliyet gösteren bir giyim markası, sistemin geçmiş ekipman arıza verilerini analiz ederek bakım döngüsünü yeniden planladı; maliyetleri %30 düşürdü. Yakında devreye alınacak Proaktif Öneri Asistanı, “Yoğunluğunuz bugün artacak, ek vardiya planlayalım mı?” veya “Bu şubede personel devamsızlığı riski var, uyarı gönder” gibi akıllı uyarılarla yönetimi daha da kolaylaştıracak. Mall Report’un değerli okurları, çok şubeli işletmeler artık “Merkezi Dokunuş” kavramını deneyimleme zamanı. CharismaFMS’in dijital devrimiyle operasyonunuzu hızlandırın, verimliliğinizi zirveye taşıyın.

