Mall Report Blog AVM Park Afyon, Türkiye’nin Instagram’da En Etkili Alışveriş Merkezi Seçildi!
AVM Öne Çıkanlar

Park Afyon, Türkiye’nin Instagram’da En Etkili Alışveriş Merkezi Seçildi!

BoomSocial Nisan 2025 verilerine göre Park Afyon Alışveriş Merkezi, Instagram “Alışveriş” kategorisinde 246 marka arasından sıyrılarak Türkiye’nin en yüksek sosyal medya etkileşimini sağlayan alışveriş merkezi oldu. 66 sosyal puanla zirveye yerleşen AVM, yerel iletişim stratejisi ve dijital samimiyetin nasıl başarıya dönüştüğünü kanıtladı.

BoomSocial tarafından yayınlanan Nisan 2025 verilerine göre, Park Afyon Alışveriş Merkezi, Instagram “Alışveriş” kategorisinde Türkiye’nin en yüksek sosyal medya etkileşimini sağlayan alışveriş merkezi oldu. 246 marka arasında zirveye yerleşerek 66 sosyal puanla birinci sırada yer aldı.

Park Afyon Alışveriş Merkezi Müdürü Emrah Aras tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Dijital iletişimi sadece bir mecra değil, ziyaretçilerimizle bağ kurmanın en samimi yollarından biri olarak görüyoruz. Bu başarı; yerel ruhu sahiplenen içeriklerimiz, takipçilerimizle kurduğumuz karşılıklı güven ve ekip arkadaşlarımızın titiz çalışmaları sayesinde mümkün oldu.”

Park Afyon, dijital iletişim gücünü artırmayı amaçlayarak, hedef kitlesiyle güvene dayalı, istikrarlı ve samimi bir ilişki geliştirmeye devam etmeyi hedefliyor. Marka değerini güçlendirecek stratejik iletişim çalışmalarıyla, müşterilerine duyarlı ve güncel bir etkileşim ortamı sunmayı amaçlıyor.

.

Exit mobile version