Marmara Bölgesi’nde hızla büyümeyi hedefleyen Terra Pizza, franchise yatırımlarıyla dikkat çekerken, dijitalleşme adımlarıyla da sektördeki rekabetçi konumunu güçlendiriyor. Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker, markalarının genişleme stratejilerini ve yatırımcılara sundukları kapsamlı destekleri anlatırken, yeni web sitesi ve mobil uygulama ile kullanıcı deneyimini hızlandırarak sipariş süreçlerini daha pratik hale getirdiklerini vurguladı.
Franchise yatırımlarınızda hangi bölgeler öncelikli ve girişimcilere ne tür destekler sunuyorsunuz?
Terra Pizza olarak, franchise sistemimizde stratejik büyümeyi hedefliyoruz. Bu kapsamda, insan yoğunluğunun yüksek olduğu alışveriş caddeleri, iş merkezleri ve AVM lokasyonları önceliğimiz arasında yer alıyor. Özellikle Marmara Bölgesi’nde daha çok genişlemeyi planlıyoruz. Yeni yatırımlarımızda hem markamızın bilinirliğini destekleyecek hem de yatırımcılara hızlı geri dönüş sağlayacak bölgeleri tercih ediyoruz.
Franchise sistemimiz ile yatırımcılarımıza sadece bir marka ismi sunmuyor, uçtan uca destek veren bir iş modeli sağlıyoruz. Lokasyon seçiminden mimari projelendirmeye, inşaat sürecinden personel eğitimine kadar tüm adımlarda merkez ofisimizin deneyimli ekibiyle yatırımcılarımızın yanındayız. Açılış öncesi ve sonrası dönemlerde; operasyonel destek, eğitim, pazarlama desteği ve merkezi satın alma gibi konularda yatırımcılarımızı sistemli biçimde yönlendiriyoruz.
Ayrıca, Terra Pizza’nın güçlü marka bilinirliği, yerli ve güvenilir algısı ile yatırımcılar pazarda ciddi bir avantaj elde ediyor. Yatırımcılarımız, istikrarlı büyüyen ve sürdürülebilir bir iş modeliyle sektörde rekabetçi bir konuma sahip oluyor.
Terra Pizza, kullanıcı deneyimini geliştirmek için web sitesi ve mobil uygulamasını yenileyerek sipariş süreçlerini hızlandırıyor. Bu yenilikle birlikte kullanıcılar için sağlanan avantajlar ve sunduğunuz pratik özellikler nelerdir?
Kullanıcı deneyimi bizim için yalnızca teknik bir konu değil; müşterimizle kurduğumuz ilişkinin en önemli yapı taşlarından biri. Bu doğrultuda, Terra Pizza’nın web sitesi ve mobil uygulaması 2025 yılı itibarıyla tamamen yenilendi.
Yeni sistem, sipariş sürecine yenilikçi bakış açısı ve pratiklik kazandırırken, kullanıcıların favori ürünlerine daha kolay ulaşmasını sağlıyor. Sepet oluşturma ve sipariş verme adımları sadeleştirildi, kullanıcılar için zaman kazandıran bir yapı oluşturuldu. Ayrıca, sipariş sonrası süreç şeffaflaştırılarak kullanıcıların siparişlerinin aşamalarını anlık olarak takip edebilecekleri bir sistem devreye alındı.
Dijitalleşme yatırımlarımızın bir parçası olan “üyeliksiz sipariş” seçeneği, uygulamayı kullanmak isteyen ancak üyelik süreciyle vakit kaybetmeyi tercih etmeyen müşteriler için büyük kolaylık sağlıyor. Bunun yanında, sadece uygulamaya özel sunulan kampanyalar, indirimler ve promosyonlarla mobil uygulama kullanıcıları ek avantajlardan faydalanabiliyor.


