Fast-Casual Restorancılık kategorisinde Diamond Ödülü’nü ikinci kez kazanan Tavuk Dünyası, müşteri memnuniyetine odaklı stratejileri ve yenilikçi hizmet anlayışıyla sektörde fark yaratıyor. Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu’yu ağırladığımız Nisan sayımızda Mumcu, zengin menü çeşitliliği, kişiselleştirilmiş lezzet deneyimi ve dijital dünyaya entegre projelerle, her yaştan misafire unutulmaz bir deneyim sunmaya devam ettiklerini vurguladı.
Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde (A.C.E Awards) Fast-Casual Restorancılık kategorisinde Diamond Ödülü’nün şirketiniz için anlamı nedir ve müşteri memnuniyeti konusunda nasıl bir strateji izliyorsunuz?
Türkiye’de “fast casual” restoran deneyiminin en güçlü temsilcilerinden biri olarak, kurulduğumuz günden beri herkese kaliteli, lezzetli ve ulaşılabilir fiyatlardaki lezzetlerimizi, kendilerini iyi hissedebilecekleri mekanlarda sunma hedefiyle çalışıyoruz. Tavuk Dünyası olarak misafir memnuniyetini iş yapış biçimimizin merkezine koyuyoruz. Bu yaklaşımımızın temelinde müşteri odaklı hizmet anlayışımız ve sürekli gelişime verdiğimiz önem yatıyor. Her misafirimizin beklentisini anlamak, geri bildirimleri titizlikle analiz etmek ve bu doğrultuda aksiyon almak bizim için kritik bir süreç. Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri hızla hayata geçirerek onların beklentilerini karşılamak için çalışmalar yapıyoruz. Misafirlerimizin yaptığı her yorumun dikkate alınması, onların Tavuk Dünyası ile kurduğu bağı güçlendiriyor. Beklentilerini dikkatle dinleyerek, sektör trendlerine de uygun biçimde menümüze yenilikçi ürünler ekliyor, yeni kategoriler geliştiriyor ve memnuniyeti hep daha ileriye taşımak için süreçlerimizi sürekli geliştiriyoruz.
Bu çalışmalarımızın karşılığını da somut şekilde alıyoruz. Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E Awards kapsamında, Fast-Casual Restorancılık kategorisinin en büyük ödülü olan Diamond Ödülü’nü ikinci kez kazanmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu ödüle layık görülmek, misafir memnuniyeti odaklı yaklaşımımızın ne kadar doğru bir zeminde ilerlediğini gösteriyor. Bu ve bu gibi kıymetli ödüller misafir deneyimi konusundaki hassasiyetimizin ve iş yapış şeklimizin sonucunu ortaya koyarken motivasyonumuzu da güçlendiriyor.
Tavuk Dünyası olarak müşteri memnuniyetine odaklanırken, sektördeki rekabetin arttığı bir dönemde hangi yenilikçi yaklaşımlar veya hizmetlerle öne çıkmayı başarıyorsunuz?
Yenilikçi düşünme ve sürekli iyileştirme süreçlerine olan bağlılığımız bizi rekabette öne çıkaran en önemli unsurlardan biri. Tavuk Dünyası olarak sadece var olan standartlara uyum sağlamakla kalmıyor, sektöre öncülük edecek yenilikçi çözümler geliştiriyoruz.
Misafir beklentilerini karşılamada menü çeşitliliği büyük bir rol oynuyor. Kocaman tabaklarımızla doyurucu ve dengeli menülerimizi sunarken, “Kendi Tabağını Oluştur” gibi yenilikçi uygulamamızla kişiselleştirilmiş bir lezzet deneyimi sunuyoruz. Her misafirimizin damak tadına uygun seçenekler yaratmayı amaçlıyoruz. Özellikle sağlıklı beslenme trendlerinin yükselişiyle birlikte menümüzde daha hafif ve dengeli alternatifler sunmaya başladık.
Z kuşağı, dijital dünyaya doğrudan entegre olmuş bir nesil, bu nedenle dijital pazarlama stratejilerimizi güçlendirdik ve sosyal medya platformlarında daha aktif bir varlık göstererek markamızın genç kitleyle olan bağını daha da kuvvetlendirmeyi hedefliyoruz. Bu yıl ayrıca her yaş grubuna yönelik çalışmalarımıza ağırlık verdiğimiz bir yıl olacak. Çocuk kategorisinde geliştirdiğimiz özel projelerle farklı tüketici gruplarına hitap eden yenilikleri hayata geçirmeye başladık. Önümüzdeki dönemde farklı yaş gruplarına yönelik yeni çalışmalar da planlarımız arasında yer alıyor. Bunun yanı sıra Askıda Ne Var ile iş birliğimizi sürdürüyor, üniversite gençliğinin markamızla olan bağını güçlendirmeye yönelik projeler geliştiriyoruz. Aynı zamanda sporla ilgilenen tüketiciler de hedef kitlemiz içerisinde. Menülerimiz doyurucu ve dengeli bir öğün sunuyor. Bu nedenle başta sporcular olmak üzere sporla ilgilenen herkesin tercihi oluyor.