Enntepe AVM’de oluşturulan marka karması ve hizmet çeşitliliğiyle her yaş ve gelir grubuna hitap etmeyi amaçladıklarını söyleyen Enntepe AVM Pazarlama Müdürü Muharrem Karakuş, farklı sosyoekonomik geçmişlerden gelen ziyaretçileri, hem alışveriş hem de sosyal deneyimlerle bir araya getirdiklerini belirtti.
AVM’lerin sosyoekonomik sınırları aşan bir buluşma noktası olması için marka karması ve hizmet çeşitliliğinizi nasıl planlıyorsunuz?
Enntepe AVM olarak, insanların farklı sosyoekonomik geçmişlerden gelmesine rağmen ortak bir paydada buluşabileceği bir yaşam alanı oluşturmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda marka karmamızı ve hizmet çeşitliliğimizi, her yaş ve gelir grubuna hitap edecek şekilde oluşturduk. Farklı hedef kitle gruplarına yönelik seçeneklere yer vererek, ziyaretçilerimizin alışveriş ihtiyaçlarını karşılamanın yanı sıra, sosyal ve kültürel deneyimler sunan etkinliklerle de onların ilgisini çekiyoruz.
Marka karmamızla, şehrimize 20’den fazla mağazayı getiren AVM olarak öne çıkıyoruz. Farklı gelir gruplarına hitap eden mağaza çeşitliliğimizle müşterilerimizin talep ve beklentilerini karşılayarak geniş bir kitleye hitap ediyoruz.
Ziyaretçilerimize sunduğumuz hizmet çeşitliliğini ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla geniş bir yemek yelpazesi ve her yaştan herkese hitap eden eğlence seçenekleriyle de müşterilerimize hizmet sunuyoruz. Son olarak, AVM’mizin bir kültür ve etkinlik merkezi haline gelmesini sağlamak için çeşitli sanatsal ve sosyal etkinlikler düzenliyoruz. Bu etkinliklerle ziyaretçilerimizi sadece alışveriş yapmak için değil, aynı zamanda keyifli vakit geçirmek ve yeni deneyimler yaşamak için de bir araya getirmeyi amaçlıyoruz.

AVM’nizdeki yeme-içme ve eğlence seçeneklerini belirlerken, geniş bir kitleye hitap etmek için hangi kriterleri dikkate alıyorsunuz? Örneğin, yerel lezzetlerle uluslararası zincirleri bir arada bulundurma stratejiniz nedir?
Enntepe AVM olarak, Konya’nın gastronomik çeşitliliğini ve Anadolu’nun zengin mutfak kültürünü yeme-içme alanlarımızda ziyaretçilerimize sunmaya özen gösteriyoruz. Konya’nın tek açık hava yaşam sokağına sahip AVM’si olarak, yerel ve ulusal birçok önemli markayı bir araya getiriyoruz. Food court alanımızda, Timboo, The Hunger, Big Chef gibi ulusal zincir markalarının yanı sıra, Bay Döner, Bursa Kebap Evi ve Kayseri Mutfağı gibi yerel tatları da misafirlerimizle buluşturuyoruz. Bu şekilde, Anadolu’nun farklı bölgelerinin mutfak kültürlerini hem yerel hem de ulusal çapta ziyaretçilerimize sunarak, şehrimizin gastronomi alanındaki zenginliğini ön plana çıkarıyoruz.
Yerel lezzetlerle uluslararası mutfağı dengeleme stratejimiz, her kesime hitap edecek geniş bir yelpazede seçenekler sunmak üzerine kurulu. Hem Anadolu’nun zengin mutfak kültürünü hem de dünya çapında bilinen uluslararası markaları bir araya getirerek, ziyaretçilerimize farklı tatları keşfetme imkanı tanıyoruz. Bu şekilde, hem yerel hem de uluslararası lezzetleri bir denge içinde sunarak, her ziyaretçimizin damak tadına hitap ediyoruz.
