Personel yönetiminde dijital dönüşümün öncüsü olan CharismaFMS, şube yönetimini daha şeffaf ve kontrol edilebilir hale getiriyor. Personel yönetiminden eğitim süreçlerine, izin taleplerinden şube içi görev değişimlerine kadar pek çok süreci dijitalleştirerek insan kaynakları yönetimine yenilikçi bir bakış açısı kazandırdıklarını ifade eden Armiya Teknoloji Genel Müdürü Ali İhsan Tuğ, bu uygulamayla birlikte şube yönetiminde maliyet tasarrufu ve verimliliği artırdıklarını vurguladı.
Cok şubeli yapıların idari yönetim süreçlerini kolaylaştırmak için geliştirilen CharismaFMS, Mart ayında kullanıcılarını heyecanlandıracak yeni bir özellikle daha güçlendi. Artık CharismaFMS kullanıcıları, herhangi bir donanım maliyeti gerektirmeden, şube personelinin işe giriş-çıkış saatlerini sistem üzerinden takip edebiliyor. Bu özellik, hem kurulum maliyetlerinden tasarruf ettiriyor hem de tüm verileri merkezi olarak izlenebilir hale getiriyor.
CharismaFMS’in halihazırda sunduğu güçlü personel yönetimi modülüyle entegre çalışan bu yeni özelliğin, insan kaynağının yönetiminde işletmelere daha fazla kontrol ve verimlilik sağladığını ifade eden Armiya Teknoloji Genel Müdürü Ali İhsan Tuğ, şube personelinin günlük mesai başlangıç ve bitiş saatlerinin sisteme güvenli şekilde kaydedildiğini belirtti. İster mobil cihazlardan ister masaüstü panel üzerinden yapılabilen bu işlemler sayesinde fiziksel cihaz arızalarından ya da veri tutarsızlıklarından kaynaklanan sorunların önüne geçildiğini vurgulayan Tuğ, “CharismaFMS’in personel yönetimi yalnızca saat takibiyle sınırlı değil. Personele tanımlanan eğitimlerin içerikleri, katılım durumları ve başarı düzeyleri sisteme işlenebiliyor. Bu sayede yöneticiler, personel gelişimini gerçek verilerle ölçümleyebiliyor. Eğitim süreçlerine entegre edilen anketler aracılığıyla personelin memnuniyeti ve önerileri de değerlendirilerek daha sağlıklı bir organizasyon yapısı kuruluyor.” dedi.
Şubeler arası personel görevlendirme işlemleri de yapılabiliyor
Ayrıca, CharismaFMS üzerinden şubeler arası personel görevlendirme işlemlerinin de yapılabildiğini kaydeden Tuğ, “Bu özellik sayesinde, herhangi bir şubede yaşanan yoğunluk veya personel ihtiyacı sistem üzerinden kolayca tespit edilip, uygun personel başka bir şubeye görevlendirilebiliyor. Aynı zamanda, izin talepleri de sistem üzerinden alınarak hem merkez hem şube yöneticilerinin onayına sunuluyor ve süreçler kağıtsız, hızlı ve şeffaf şekilde ilerliyor.” açıklamasında bulundu.
Yeni entegre edilen giriş-çıkış takip özelliğiyle birlikte, CharismaFMS’in sunduğu personel yönetimi yapısının daha da bütünsel bir hale geldiğinin altını çizen Tuğ, “Donanımsız çalışma avantajı sayesinde hem kurulum kolaylığı hem de maliyet tasarrufu sağlayan bu yapı, insan kaynakları süreçlerinin dijital dönüşümüne önemli bir katkı sunuyor.
Bu sistem aynı zamanda yöneticilere personel devamlılığı, devamsızlık oranları ve vardiya değişiklikleri gibi detaylı analizler sunarak daha stratejik kararlar alma imkanı da verir. Özellikle çok şubeli yapılarda, merkez ofisin tüm şubeler üzerindeki denetimini kolaylaştırır. Gerçek zamanlı raporlamalar, insan kaynakları ekiplerinin günlük iş yükünü azaltırken, denetim süreçlerini de şeffaf hale getirir.” şeklinde konuştu.
“CharismaFMS, işletmelere yalnızca operasyonel kolaylık sağlamakla kalmıyor; aynı zamanda insan kaynağını daha verimli, daha şeffaf ve daha bütüncül bir yaklaşımla yönetmelerine imkan tanıyor.” diyen Tuğ, geleceğin şube yönetimi için dijitalleşmenin şartsa, bu dönüşümün merkezinde de CharismaFMS gibi güçlü sistemlerin olması kaçınılmaz diyor.