Apaz Group Pazarlama Direktörü Gülin Kılıçoğlu Sontuna, “A.C.E. Awards Fast Casual Restoran kategorisinde kazandığımız Gold ödülünü, misafir odaklı yaklaşımımızın bir sonucu olarak görüyoruz.” ifadelerini kullanarak, ödülün anlamını ve gelecekteki stratejilerini Mall Report dergisiyle paylaştı.
Müşteri memnuniyeti ödülleri A.C.E. Awards Fast Casual Restoran kategorisinde kazandığınız Gold Ödülü sizin için ne ifade ediyor? Bu ödül, gelecek stratejilerinizi nasıl şekillendirecek?
Baydöner olarak, misafirlerimizin beklentilerini anlamak ve en iyi deneyimi sunmak için sürekli kendimizi geliştiriyoruz. Geçtiğimiz Aralık ayında Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin (AYD) gerçekleştirdiği tüketici tercihleriyle belirlenen “En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları” araştırmasında “Alakart Restoran” kategorisinde birincilik ödülünü kazandıktan sonra A.C.E. Awards’ta yine benzer kategoride Gold ödüle layık görülmek, çalışmalarımızın karşılık bulduğunu gösteriyor. Aldığımız tüm ödülleri, misafir odaklı yaklaşımımızın ne kadar güçlü olduğunu kanıtlayan önemli başarılar olarak değerlendiriyoruz.
A.C.E. Awards sürecinde, Şikayetvar platformu başta olmak üzere, restoran içi QR tabanlı anketler, çağrı merkezimiz, online sipariş ve sosyal medya kanallarından aldığımız geri bildirimleri değerlendirdik. Bu içgörülerle operasyonlarımızı iyileştirdik, misafir memnuniyetini artıran yenilikleri hayata geçirdik. Gelecek stratejilerimizde de aynı odağımızı koruyacağız. Misafir deneyimini güçlendirmek için dijitalleşme yatırımlarımıza devam ediyor, restoran içi hizmet kalitesini en üst seviyeye taşımak için süreçlerimizi sürekli iyileştiriyoruz. Baydöner olarak, misafirlerimize hak ettikleri değeri sunan, sürdürülebilir ve yenilikçi projeler geliştirmeye devam edeceğiz.
Yeme-içme sektöründe müşteri memnuniyeti alanında fark yaratmak için Baydöner olarak hangi yenilikçi yaklaşımları benimsiyorsunuz? Müşteri memnuniyetini sürdürülebilir kılmak adına nasıl bir politika geliştirdiniz?
Müşteri memnuniyeti Baydöner’in DNA’sında var. Misafirlerimizle güçlü bir bağ kurmak için ustalıkla hazırladığımız lezzetli ürünlerimizin yanında, onlara her temas noktasında kusursuz bir deneyim yaşatmamız gerektiğine inanıyor ve stratejilerimize bu doğrultuda yön veriyoruz. Bu amaçla, misafir geri bildirimlerini operasyonlarımızın merkezine koyuyoruz. Restoranlarımızda QR tabanlı anketler, çağrı merkezimiz, online sipariş ve sosyal medya platformlarından aldığımız geri bildirimleri hızla değerlendiriyor, anlık aksiyon alıyoruz. Şikayetvar gibi platformlardan gelen yorumları da analiz ederek misafir beklentilerine yönelik stratejik adımlar atıyoruz.
Bunun yanı sıra, çalışanlarımız için dijital müşteri deneyimi eğitimleri düzenleyerek hizmet kalitemizi sürekli iyileştiriyoruz. Erişilebilirlik, samimiyet ve ödenen değeri hak eden ürünler sunma ilkelerimizle sektörde fark yaratmaya devam ediyoruz. Amacımız, sadece bugünü değil, geleceği de şekillendiren bir müşteri deneyimi anlayışı oluşturmak.
