Mall Solution Partner, kiralama ve operasyon süreçlerindeki uzmanlığıyla dikkat çekiyor. Ocak sayımızda dergimizde ağırladığımız şirketin Kiralamalar Direktörü Ömer Korkut ve Operasyon Direktörü Volkan Altay ile hizmet çerçevelerinin detaylarını konuştuk.
Mall Solution Partner’da Kiralamalar Direktörü olarak görev alıyorsunuz. Bu görevdeki temel sorumluluklarınız nelerdir?
Ömer Korkut: Kiralamalar Direktörü olarak görevim, AVM’lerimizdeki tüm kiralama süreçlerini yönetmek, doğru markaları projelerimize yerleştirmek ve her lokasyon için en uygun kiracıları bulmak. Ayrıca, markaların ihtiyaçlarını ve ticari hedeflerini göz önünde bulundurarak, kiralama stratejilerini belirlemek ve projelerimize değer katmak da benim sorumluluğumda.
Projelerinizde şehirdeki ilk markalarla çalışma stratejinizin avantajları neler?
Ömer Korkut: Şehirdeki ilk markalarla çalışmak, hem bölgeye hem de AVM’mize katma değer sağlıyor. Bu markalar, genellikle büyük ilgi uyandırıyor ve potansiyel ziyaretçilerin dikkatini çekiyor. Ayrıca, bu tür markalarla çalışmak, AVM’mizi şehre tanıtırken de büyük bir fırsat sunuyor. Markalar için de yeni pazarlar keşfetmek ve ilk adımlarını attıkları bir projede yer almak cazip bir teklif oluyor.
2025 yılında hedefimiz, mevcut projelere 100.000 m2 kiralanabilir alan daha eklemektir
Türkiye ve Irak’taki projelerinizde karşılaştığınız en büyük zorluklar nelerdi?
Ömer Korkut: Her proje kendi dinamiklerine sahip, ancak Mardin ve Irak gibi bölgelerde çalışırken, kültürel farklılıklar ve pazarın gelişim hızı gibi faktörler dikkate alınmalı. Özellikle, bölgedeki yerel markaların ve global markaların ihtiyaçlarını dengede tutmak, zaman zaman zorluk çıkarabiliyor.
Mall Solution Partner’da Operasyon Direktörü olarak görev alıyorsunuz. Bu pozisyondaki temel sorumluluklarınız nelerdir?
Volkan Altay: Operasyon Direktörü olarak, öncelikli sorumluluklarım tüm projelerimizde açılış öncesinde konsept ve ticari alan geliştirme, alan verimliliğiyle sürdürülebilir işletme çözümlerini dizayn etmekle başlıyor. Sonraki süreçlerde de hem marka hem de proje ekibi tarafındaki iş süreçlerini koordinasyon, işletmedeki sorunlara çözüm üretmek ve regülasyonuyla devam ediyor.
Açılış sonrasında da Servis hizmetleri kapsamında Proje Geliştirme, Ticari Alan Üretimi, Taşeron Yönetimi ve Sürdürülebilir Enerji Verimliliği süreçlerini de yine tek elden saha ekiplerimizle yürütüyoruz. Tüm bu çalışmaları yaparken yatırımcı ve ziyaretçi memnuniyetini de en üst seviyeye çıkaracak stratejiler geliştirmeye öncelik veriyoruz.
Mardin Antik Kent AVM’deki çeşitli sosyal alanlar ve aktiviteler için operasyonel olarak nasıl bir hazırlık yapıyorsunuz?
Volkan Altay: Mardin Antik Kent AVM gibi kompleks projelerde sosyal alanlar ve aktiviteler şehrin kadim kimliği bakımından hassasiyet ve coşku daha öncelikli hale geliyor. Bu alanlardaki tüm organizasyonları safe&securty önceliğimizle kültür sanat şölenine dönüştürerek 3.000 kişilik amfi alanımızla tüm ziyaretçilerimizi kendi evinde ağırlanma duygusuyla karşılamayı hedefliyoruz.