AVM Öne Çıkanlar

212 Outlet AVM, 2025 yılında iddialı hedeflere odaklanıyor

2024’ü yüzde 95 doluluk oranı ile tamamlayan 212 Outlet AVM, 2025 yılına yeni markalar, Türkiye’de ilk olacak eğlence konseptleri ve ziyaretçi odaklı projelerle girmeye hazırlanıyor. 212 Outlet AVM Genel Müdürü Hasan Necip Akol ile bir araya geldiğimiz yılın son sayısında Akol, “Gerçek outlet olma vizyonumuzu koruyarak, ziyaretçilerimize daha fazla fayda sağlayacak adımları atmaya devam edeceğiz.” dedi.

212 Outlet AVM’nin büyüme stratejisiyle ilgili çalışmalarını Mall Report okurlarıyla paylaşan 212 Outlet AVM Genel Müdürü Hasan Necip Akol, 2024 yılı içerisinde elde ettikleri başarılar ışığında yeni yıla ilişkin belirledikleri hedef ve yeni projelerden de bahsetti. 212 Outlet’in yüzde 95 doluluk oranı ile 2024 yılını başarılı bir şekilde tamamladığını ifade eden Akol, 2025 yılında da mevcut markalarının gelirlerini artırmak için çalışmalarını sürdürmeye devam edeceklerini vurguladı.  

212 Outlet’in her zaman korumaya ve geliştirmeye çalıştığı yönünün ‘gerçek outlet’ kavramı olduğunun altını çizen Akol, “Ziyaretçilerimiz de 212 Outlet’e gerçek outlet olduğu için gelmektedir. Dolayısıyla yeni markalarımızdan en büyük beklentimiz bu yönde oluyor. Büyüme stratejimizin ana konusu, ziyaretçilerimize daha fazla fayda sağlayacak adımları atmak yönündedir.” dedi.

2025’in ilk yarısında 212 Outlet daha da ön planda olacak

Yeni yıl için yenilenecek ve konsept değiştirecek mağazaların yanı sıra, 212 Outlet bünyesine yeni katılacak markalar ve Türkiye’de ilk olacak eğlence markaları için planları bulunduğunu belirten Akol, “Bunların bir kısmı için çalışmalar başladı, bu çalışmalar neticesinde 2025 yılının ilk yarısında 212 Outlet’in daha da ön planda olduğunu görmeye başlayacağız.” şeklinde konuştu. 

“Yeni yılda da markalarımız ile iş birliği yaparak 212 Outlet’e özel kampanyalar düzenlemeye devam edeceğiz.” diyen Akol, bu kampanyaların iletişimini güçlendirerek hem AVM ziyaretçilerini hem de markaları daha mutlu etmeye çalışacaklarını aktardı.

Avrupa’nın en büyük ekranlarından biri olacak

Yakın dönemde hayata geçirecekleri projeler arasında AVM’nin dış cephesinde, Avrupa’nın en büyük ekranlarından biri olacak led ekran projelerini hayata geçirerek 212 Outlet içindeki markalar başta olmak üzere reklam verenlere de güzel ve çok etkili bir mecra yaratacaklarını söyleyen Akol, “Sosyal medya hesaplarımızda gerçekleştirdiğimiz güzel iletişime devam ederek, bu alanda İstanbul’un en aktif ve en çok takip edilen AVM’lerinden biri olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

AVM içindeki eğlence markalarla iş birliği yaparak etkinlikler düzenlemeleri konusunda teşviklerini sürdüreceklerini aktaran Akol, turizm çalışmalarıyla son 5 yıldır olduğu gibi bu alanda Türkiye’nin sayılı alışveriş merkezlerinden biri olmaya devam edeceklerini vurguladı.

Akol sözlerini şu temennilerle sonlandırdı: “Son olarak, başta Mall Report dergisinin yayımlanmasında emeği geçenler ile okuyucuları olmak üzere herkesin yeni yılını kutluyorum. Yeni yılın mutluluk ve sağlık ile gelmesini diliyorum.”