Sürdürülebilir büyüme ve sağlıklı işleyiş için franchise ekosisteminde teknolojiye yatırım yapmanın kaçınılmaz olduğunu ifade eden Armiya Teknoloji Genel Müdürü Ali İhsan Tuğ, franchise markalarının yönetimini uçtan uca dijitalleştiren bir yazılım olan CharismaFMS’in çalışma prensibini okurlarımızla paylaştı.
Türkiye’de franchise ekosisteminin gelişimi adına teknolojiye ne tür yatırımlar yapılması gerekli? Armiya Teknoloji olarak sizler franchise ekosisteminin sağlıklı ve sürdürülebilir işleyişi adına nasıl bir stratejiyle hareket ediyorsunuz?
Franchise ekosisteminde sürdürülebilir büyüme ve sağlıklı işleyiş için teknolojiye yatırım kaçınılmazdır. Çoklu şube yönetimi, veri analitiği, otomasyon ve siber güvenlik gibi alanlara yapılan yatırımlar, franchise işletmelerinin verimliliğini artırır. Armiya Teknoloji olarak biz, bu alandaki stratejimizde idari ve operasyonel yönetim sistemleri ile güvenlik çözümlerine odaklanıyoruz. Ayrıca veri analitiği ve otomatik süreç yönetimi ile şubeler arası performans farklarını analiz edip yöneticilere karar alma süreçlerinde destek oluyoruz.
CharismaFMS’in çalışma prensibinden bahseder misiniz? CharismaFMS ile hangi sektörlerin franchise ekosistemini geliştirebilmeleri adına elde ettiği verileri anlamlı ve okunabilir verilere dönüştürüyorsunuz?
CharismaFMS, franchise markalarının yönetimini uçtan uca dijitalleştiren bir yazılım. Başvuru süreçlerinden şube açılışına, personel eğitiminden denetimlere kadar tüm operasyonel süreçler tek bir platformda yönetilebiliyor. Yazılım sayesinde marka sahipleri ve yöneticileri, tüm süreçleri izleyebilir, operasyonel yükü azaltarak daha verimli kararlar alabilirler. Ayrıca, verilerin dijital olarak saklanması ve analiz edilmesi, süreçlerin izlenebilir olmasını sağlar ve büyümeyi hızlandırır
Franchise başvuru süreçleri CharismaFMS ile nasıl optimize ediliyor?
Franchise başvuru süreci genellikle uzun ve karmaşık olabilir. CharismaFMS, markaların web sitelerindeki başvuru formlarını sistemimize entegre ederek bu süreci tamamen dijitalleştiriyor. Başvurular otomatik olarak ilgili personele atanıyor, böylece başvurular anında işleme alınabiliyor. CRM entegrasyonu ile yapılan tüm görüşmeler ve teklif süreçleri kaydediliyor, bu da başvuru sürecinin daha hızlı ve izlenebilir olmasını sağlıyor.
Eğitim ve performans takibi açısından CharismaFMS’in avantajları nelerdir?
Franchise sistemlerinde personelin eğitimi ve gelişimi kritik önemde. CharismaFMS ile personel eğitimleri merkezi bir platformda planlanabiliyor ve her bir personelin aldığı eğitimler sistemde takip edilebiliyor. Eğitimlerin sonuçları ve performans değerlendirmeleri de yazılımda saklanıyor, böylece hem merkez hem de şube personeli sürekli izlenerek gelişimleri destekleniyor.
Şube denetimleri ve puanlama sisteminin yazılımla nasıl yürütüldüğünden bahseder misiniz?
CharismaFMS, şube denetim süreçlerini mobil uygulamalarla destekliyor. Denetimlerde şubeler belirlenen marka standartlarına göre puanlanıyor. Sonuçlar sisteme girildikten sonra yazılım anında analiz yaparak şubenin performansını değerlendiriyor. Bu, markaların operasyonel standartlarını korumalarına yardımcı oluyor.