Cups&Clouds, kaliteli kahve ve atıştırmalıklarıyla müşteri memnuniyetini ön planda tutarak bu yıl sonuna dek açacağı yeni şubelerinin yanı sıra 2025’te de 12 yeni şube açmayı hedefliyor. Yurt dışı açılımlarına da hızla devam edeceklerini vurgulayan Cups&Clouds Coffee House CEO&Co- Founder’ı Mustafa Tuncer, çevre dostu projeleri ve franchise girişimcilerine sunduğu benzersiz desteklerle sektörde fark yarattıklarını ifade etti.
Markanızın temel değerleri ve misyonu nedir? Bu değerlerin iş süreçlerinize ve müşteri deneyimine nasıl yansıdığını paylaşabilir misiniz?
Firmamızın misyonunu; kaliteli kahve çekirdeklerini doğru kavurma teknikleriyle işleyip, uygun fiyat ve “Kahvenin Arkadaşları” olarak tarif ettiğimiz atıştırmalıklarla beraber tüketicilere sunan bir marka olmak şeklinde özetleyebiliriz. Bu misyon gereği de kalite ve standartlarından ödün vermeden, yenilikçi ve farklı ürünler geliştirmek, müşterilerin kendilerini iyi hissedeceği ve keyifle kahve tüketeceği tercih edilen mekanlar sunmak, kendi işinin patronu girişimci “owner operator”lara sürdürülebilir ve büyüyen bir gelir kaynağı oluşturmak da vizyonumuz olarak tarif edilebilir.
Değerlerimizin yolculuğumuz boyunca bizlere kolaylık sağladığını söyleyebiliriz. Sağlam temeller üzerine kurduğumuz düzenimiz pek tabi müşterilerimizin memnuniyetiyle bizlere de yansımaktadır…
Şu anda kaç şubeye ulaştınız, 2025 yılı için şube hedefleriniz nelerdir ve yeni şube açarken nelere dikkat ediyorsunuz?
Cups&Clouds olarak şu an 22 şubemiz faaliyet gösteriyor, ayrıca planlaması ve anlaşması yapılan 4 yeni şubemiz bulunuyor. Yurt dışı açılımlarımıza Ürdün’den sonra Irak ile master franchise anlaşması yaparak devam ediyoruz. Irak’taki Bağdat şubesinin açılışı, 2025 yılının ilk çeyreğinde gerçekleşecek. Bununla birlikte Gürcistan, Moldova ve Arnavutluk anlaşmalarının da sonlandırılmak üzere olduğunu duyurmak isteriz.
Kontrol edilebilir ve kaliteden ödün vermeyen bir büyüme modelini benimsiyoruz. 2025 yılı hedeflerimiz arasında ailemize 12 yeni şube ekleyerek, şehirlerde franchise modeliyle büyümemizi sürdürmek öncelikli amacımızdır. Bu strateji, markamızın bilinirliğini artırırken müşteri tabanımızı da genişletmektedir.
Yeni bir şube açarken öncelikle sağlıklı ve güzel bir yol arkadaşlığı düşüncesi ile işe koyuluyoruz. Başarılı hizmet, yüksek müşteri memnuniyeti ve birbirinden güzel kahvelerimizle şube açılışlarımızı gerçekleştiriyoruz.
Şunu da ilave etmek isteriz ki; sürdürülebilirlik ve çevre bilinci de önceliklerimiz arasında yer alıyor. 2025’te çevre dostu uygulamaları benimseyerek atıkları azaltmayı, geri dönüşüm oranını artırmayı ve karbon ayak izimizi azaltmayı hedefliyoruz. Örneğin, kahve yapımından geriye kalan posayı atmıyor, bu malzemeyle kahve sabunu üretiyoruz. Ayrıca, sıfır kahve posası atığı projesi üzerinde çalışıyoruz; kahve posalarını şubelerimizden toplayarak tarımda toprak verimliliğini artırmayı amaçlıyoruz. Bu adımlarla çevreye katkıda bulunmayı planlıyoruz.
Franchise modelinizin girişimcilere sunduğu avantajlar nelerdir ve neden sizi tercih etmeliler?
Kahve sektörüne ilgi duyan ve uzun vadeli yatırım fırsatlarına açık yatırımcılara çeşitli destekler sunuyoruz. Franchise sahiplerimize sürekli destek sağlayarak işletme danışmanlığı, pazarlama desteği ve operasyonel yardım hizmetleri sunuyoruz. Ayrıca, yatırımcılar için cazip finansal şartlarla paketler oluşturduk. Türkiye’de ilk defa uygulanan ve markamızın sektörümüze kazandırmış olduğu bonus yıl destekli özel bir franchise modelimizi de Bayim Olur musun? Fuar’ı kapsamında yatırımcılarla buluşturacağız.
