Dijitalleşme yatırımlarının önemli bir parçası olarak yapay zeka ve büyük veri analizlerini kullandıklarını ifade eden TAB Gıda Co-CEO’su Özgür Çetinkaya, “Bu teknolojiler sayesinde, müşteri davranışlarını ve tercihlerini daha iyi analiz edebiliyor, kişiselleştirilmiş hizmetler ve öneriler sunarak müşteri memnuniyetini artırıyoruz.” diyerek tüketicilere sundukları yeni teknolojik deneyimleri anlatırken, franchise adayları için sundukları fırsatları da vurguladı.

Franchise adaylarına sunmuş olduğunuz avantajlar nelerdir? Neden sizi tercih etmeliler?
TAB Gıda’nın 30 yıllık deneyimi, güçlü tedarik zinciri, operasyonel yönetim becerisi ve pazarlama uzmanlığı, franchise adaylarına iş süreçlerini verimli bir şekilde yönetme, satın alma faaliyetlerini optimize etme ve maliyet kontrolünü sağlama imkanı tanıyor. Kaliteli ve lezzetli ürünleri erişilebilir fiyatlarla müşterilerine sunan franchise adaylarımız, bu yolculukta TFI Ekosistem Şirketleri sayesinde, sistem içinde tüm ihtiyaçları karşılayabilen, entegre bir yapının parçası olarak güçlü bir destekle işlerini büyütme fırsatına sahip oluyor. Franchise yatırımcılarımızın bizi tercih etmesinin en önemli nedenlerinden bir diğeri ise Türkiye’nin lider gıda şirketi olarak sektördeki öncü konumumuz ve trend belirleyen markalarımız. Franchise sistemimizin sunduğu kazan-kazan iş modeliyle, Türkiye’nin her bölgesinde yoğun talep görüyoruz. TAB Gıda olarak işlettiğimiz restoranlar ve franchise işletmelerimizin katkısıyla güçlü bir büyüme sağlıyor, girişimcilerimize sürdürülebilir başarı fırsatları sunuyoruz.

Franchise işletmelerinizde karşılaşılan yaygın sorunlar nelerdir ve bunlarla nasıl baş ediyorsunuz?
Franchise işletmelerinde karşılaşılan yaygın sorunlar genellikle operasyonel süreçlerde, personel yönetiminde ve yerel pazar dinamiklerinde ortaya çıkabiliyor. Biz TAB Gıda olarak, bu tür zorlukların üstesinden gelmek için güçlü bir destek sistemi oluşturduk. Operasyonel süreçlerde verimliliği artırmak adına franchise işletmecilerimize düzenli eğitimler veriyoruz. Özellikle yeni bir restoran açılışında, açılış öncesi ve sonrası dönemde kapsamlı bir saha desteği sunarak, karşılaşılabilecek sorunlara hızlı çözümler üretebiliyoruz. Tümü ülkemizde kurulu ekosistem şirketleri de tedarik sürecindeki yaygın sorunları ortadan kaldırmada çok önemli bir katkı sağlıyor.

Teknolojik altyapı yatırımlarınız neler? Bu gerçekleştirmiş olduğunuz altyapı yatırımlarınız sayesinde franchise taleplerinde son 3 yılda nasıl bir değişim gözlemlediniz?
TAB Gıda olarak dijitalleşme yatırımlarında öncelikli hedefimiz, müşterilerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmak ve operasyonlarımızı daha verimli hale getirmek. İlk olarak, müşteri deneyimini iyileştirmek amacıyla dijital kanalları güçlendirmeye odaklanıyoruz. Online, mobil sipariş ve teslimat hizmetlerimizi genişletiyoruz. Ayrıca, temassız ödeme sistemleri ile ödeme süreçlerini güvenli ve pratik hale getiriyoruz. Dijitalleşme yatırımlarımızın önemli bir parçası olarak, yapay zeka ve büyük veri analizlerini kullanıyoruz. Bu teknolojiler sayesinde, müşteri davranışlarını ve tercihlerini daha iyi analiz edebiliyor, kişiselleştirilmiş hizmetler ve öneriler sunarak müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Restoranlarımızda ise dijital çözümlerle operasyonel verimliliği artırmayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin bekleme sürelerini azaltmak için yeni uygulamalar hayata geçiriyoruz. Bunlardan bir tanesi de üzerinde çalışmaya ağırlık verdiğimiz kiosklar. Dijitalleşmeye yaptığımız yatırımlarla müşteri tabanımızı sürekli geliştiriyoruz.
