Öne Çıkanlar Ürün ve Hizmet

Entegre bir hizmet yapısı, hasta deneyimini kesintisiz ve tutarlı hale getirir

20 yılı aşkın süredir perakende ve hizmet sektörlerinde edindiği deneyim ve tecrübelerini geçtiğimiz aylarda Genel Müdürlük görevine geldiği APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri’nin yenilikçi ve müşteri odaklı çözümleri için kullanacak olan Ercan Tunçer’i ağırladığımız Eylül sayımızda Tunçer, entegre bir yapıda hizmet sunmanın hasta ve hastaneler için önemine değindi.

Öncelikle sizleri tanıyabilir miyiz Ercan Bey?

Elbette, ben Ercan Tunçer. Perakende ve hizmet sektörlerinde 20 yılı aşkın bir süredir çeşitli yönetim pozisyonlarında görev aldım. Bu süre zarfında; iş geliştirme, operasyonel verimlilik, müşteri memnuniyeti ve ekip yönetimi konularında derinlemesine tecrübeler kazandım. Şu an APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri’nde Genel Müdür olarak görev yapmaktayım ve buradaki temel hedefim, sektörün dinamiklerine uygun yenilikçi çözümlerle hizmetlerimizi en üst düzeye çıkarmak.

Perakende ve hizmet sektörlerinde 20 yılı aşkın süredir edindiğiniz deneyim ve tecrübelerinizle APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri’ne göreviniz süresince nasıl bir katkıda bulunmayı hedefliyorsunuz?

Perakende ve hizmet sektörlerinde 20 yılı aşkın süredir edindiğim deneyim ve tecrübelerimle, APlus Hastane Otelcilik Hizmetleri’ne yenilikçi ve müşteri odaklı çözümler sunmayı hedefliyorum. Öncelikli amacım, operasyonel verimliliği artırarak hizmet kalitesini en üst düzeye çıkarmak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Bu süreçte, ekip yönetiminde kazandığım tecrübelerden faydalanarak, Acıbadem’in kurum kültürüne uygun bir şekilde çalışan motivasyonunu artırmayı planlıyorum. Ayrıca, operasyonel süreçleri optimize ederek, yenilikçi teknolojileri entegre etmek ve müşteri odaklı hizmet anlayışını daha da geliştirmek için çalışacağım. Sektördeki dinamiklere hızlı adapte olabilen, esnek ve sürdürülebilir iş modelleri geliştirmeyi hedefliyorum. Amacım, APlus’ı sektörde bir adım öne taşıyacak ve uzun vadede sürdürülebilir başarıyı getirecek projeler hayata geçirmek.

Entegre bir yapıda hizmet sunmak hastaneler için neden önemli, hasta memnuniyetini artırmak adına hizmet çerçevenize ne tür yenilikler katmayı planlıyorsunuz?

Entegre bir hizmet yapısı, hastaneler için kritik öneme sahiptir çünkü bu yapı, hasta deneyimini kesintisiz ve tutarlı hale getirir. Hizmet sunumunun her aşamasında standartlaşma ve kalite kontrolü sağlamak, hem hasta hem de hasta yakınları için daha güvenilir ve rahatlatıcı bir ortam yaratır. APlus olarak, organizasyonumuzu daha yalın hale getirerek operasyonel verimliliği artırmayı ve hasta memnuniyetini güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bu doğrultuda, dijitalleşmeye daha fazla yatırım yaparak hizmet süreçlerini hızlandıracak ve kolaylaştıracak teknolojik çözümleri devreye sokmayı planlıyoruz. Ayrıca, hasta geri bildirimleri ve teknolojik gelişmeler ışığında personelimize düzenli eğitimler veriyor, ölçme ve değerlendirme sistemleri ile sonuçlara dayalı aksiyonlar alarak hem müşteri hem de çalışan memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı amaçlıyoruz.