Palladium Ataşehir AVM Müdürü Anıl Kutlu’yu ağırladığımız Ağustos sayımızda yılın ilk yarısını değerlendiren Kutlu, AVM’de gerçekleştirilen kapsamlı renovasyon çalışmasını ve hangi alanlarda iyileştirmeler yapıldığının detaylarını okurlarımızla paylaştı.
Palladium Ataşehir AVM olarak 2024 yılına nasıl başladınız, yılın ilk yarısında nasıl bir performans sergilediniz, ziyaretçilerinizin AVM’nizde keyifl e vakit geçirebilmesi adına ne tür çalışmalar hayata geçirdiniz?
Palladium Ataşehir AVM, Ocak 2023’te ECE Türkiye yönetim portföyüne katıldı. Bir yılda yüzde 100 doluluk oranına ulaşarak, geniş kapsamlı bir yenileme projesi hayata geçirdik. Sadık müşteri kitlemizin yaşam tarzına uygun hale getirecek bir stratejiyle marka karmamızı yeniden düzenledik. Mimari düzenlemelerle daha modern ve çekici bir atmosfer yarattık.2024’te de hedef kitlemize yönelik düzenlediğimiz çeşitli etkinlikler, festival ve konserlerle ziyaretçilerimizi ağırlamaya devam ediyoruz.
Palladium Ataşehir AVM’de gerçekleşen kapsamlı renovasyon çalışmasının detaylarını bizlerle paylaşır mısınız, hangi alanlarınızda iyileştirmeler yapıldı? Renovasyona gitme sebepleriniz nelerdi?
Renovasyon projemizi, ECE Türkiye bünyesindeki kiralama, mimari, AVM ve mülk yönetimi departmanlarından uzman ekiplerin bir arada çalışmasıyla hayata geçirdik. Tüm disiplinler, kendi uzmanlıklarını projeye aktardı. Böylece, Palladium Ataşehir AVM’nin çekim gücünü artırarak, müşterilere modern, konforlu ve yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunulmasını sağladık. Kiralama çalışmalarında, beyaz yakalı ziyaretçilerin talep ettiği gastronomi seçeneklerinin artırılmasına öncelik verdik. Lezzet severlere Türk ve dünya mutfağından çok farklı alternatifler sunan, teras alanlarında yeni ısıtma teknolojilerinin de kullanıldığı Midpoint ve BigChefs yepyeni konseptleriyle AVM’de yerini aldı. Yeme içme deneyimini özel kılmak amacıyla food-court katını; aydınlatmasından zeminine, oturma gruplarından kolon kaplamalarına kadar baştan aşağı yeniden tasarlayarak modern bir görünüme kavuşturduk. Ziyaretçilerimize daha konforlu ve modern, kullanıcı odaklı bir ortam sunarak, gastronomi deneyimini en üst seviyeye taşıdık. Ortak alandaki aydınlatmaları daha güçlü ve efektif olacak şekilde yenileyerek mağazaların görünürlüklerini artırdık, oturma gruplarını tamamen yenileyerek dinlenmek isteyen ziyaretçilerimiz için daha konforlu ve sıcak bir atmosfer oluşturduk. AVM’nin 3’üncü katındaki eski sinema alanının yarısında, spor severlerin tercih ettiği modern premium tarza sahip bir spor merkezi Orjin Fitness’a yer verirken, diğer yarısında Max Sinema/Tiyatro/ Sahne konseptinde sahne sanatları tutkunlarını ağırlamaya başladık. Max Ataşehir Sahnesi, beş farklı sinema ve sahne salonunda çocuk gösterilerinden yetişkinlere yönelik tiyatro oyunlarına, komedi gösterilerinden güncel sinema filmlerine kadar geniş bir etkinlik yelpazesi sunuyor. İzleyici sayısının her geçen gün arttığı bu bölümdeki ortak alanların duvarlarını ve kolon kaplamalarını değiştirdik, tüm aydınlatmaları yeniledik. Ayrıca bu bölgede grafiti sanatçısı MR. HURE tarafından oluşturulan sanat çalışmasını, ziyaretçilerimizin beğenisine sunduk. Palladium Ataşehir AVM’nin ikonik mimari tasarımı olan “Küre”’yi, yağmur ormanı temalı bitki ve aydınlatmalarla yeniledik, sürdürülebilir yeşil doğa konseptiyle değişimini tamamlandık.