İstanbul Canpark AVM ve Bursa Kent Meydanı AVM’de yer alan iki yeni şube ile 2024 yılının ilk yarısını geride bırakan Türkiye’de takı ve aksesuarın lider markası Euromoda, Beylikdüzü’nde bulunan 5.000 m2’lik genel merkezinde 200 personel ile imalat da yaparak sektördeki 50. yılında faaliyetlerini sürdürüyor. Euromoda ve Prenses Bijuteri Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Türkgenç ile bir araya geldiğimiz Temmuz sayımızda hem ilk yarıda hayata geçirdikleri yatırımları hem de bir kombinin tamamlayıcısı olan takı ve aksesuar kategorisinde bu yazın öne çıkan trendlerini konuştuk.
Kurumsal yapısından ödün vermeden büyümesini sürdüren Euromoda olarak takı ve aksesuarda tüketicinin ne istediğini artık çok iyi bildiklerini vurgulayan Euromoda ve Prenses Bijuteri Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Türkgenç, tüm ürünlerinin modern, dayanıklı ve kullanışlı olmasını önemsediklerini, bunun yanı sıra sunumun ve hizmetin öneminin farkında olduklarını ifade etti. “Artık tüm şubelerimizde yeni konseptimize geçerek şubelerimizi yeniliyoruz. 2024’e İstanbul Canpark AVM ve Bursa Kent Meydanı AVM’de yer alan iki yeni şube ile girdik.” diyen Türkgenç, yakında Batman Petrol City AVM şubesini de açacaklarını belirtti. Hedefl erinin 2024-2025 döneminde 17 şube ile devam etmek olduğunu sözlerine ekleyen Türkgenç, “Halihazırda İstanbul’un yanı sıra Anadolu’nun da birçok ilinde varız. Diğer bölgeleri de yakından takip ediyoruz. 50. yılımızda mevcutta faaliyette olan AVM’ler ve yeni açılacak olan güçlü ve büyük projelerde Euromoda olarak yer almak istiyoruz.” dedi.
Mağazalarımız rengarenk olacak
Beylikdüzü’nde bulunan 5.000 m2’lik genel merkezlerinde 200 personel ile imalat da yaparak faaliyetlerini sürdürdüklerini aktaran Türkgenç, imalatçı kimliğe sahip olmalarının verdiği avantajı en iyi şekilde kullanarak farklı, kaliteli ve en moda ürünü en uygun fiyatla sunduklarının altını çizdi. Bu durumun lider bir markanın özelliği olması gerektiğini düşündüğünü söyleyen Türkgenç, bir kombinin tamamlayıcısı olan takı ve aksesuar kategorisinde bu yazın öne çıkan trendleri ile ilgili de şu açıklamalarda bulundu:
“Takı ve aksesuarlarda bu yaz çok renkli koleksiyonlarla sezona girdik. En az 10 renk çalışıyoruz. Mağazalarımız rengarenk olacak. Zira bu sene öne çıkan belli renklerden ziyade çok renklilik var. Bu arada klasik ürün gruplarımızı da yeniliyoruz. İncili ve metal koleksiyonlar, çelik serisi, abiye çeşitleri, saç tokaları ve saç aksesuarının her türlüsü her zaman vazgeçilmez ürün gruplarımızdır.”
Yurt dışı yapılanmasının Euromoda’nın her zaman ana gündemlerinden biri olduğunu belirten Türkgenç, doğru zaman, doğru adres ve doğru yatırımcı ile her zaman yurt dışı yapılanmasına açık olduklarını vurgulayarak, “Ekonomi iyiye gittiği sürece biz her zaman varız. İstihdam yaratmaya devam edeceğiz.” dedi.