Franchise Öne Çıkanlar

Becs Macaron ile farklı lezzetler, yeni deneyimler

“Farklı lezzetler, yeni deneyimler” sloganıyla yeme-içme sektöründe çıktıkları yolculukta önceliklerinin farklılık yaratmak olduğunu ifade eden Becs Macaron Kurucu Ortağı Ceyda Sanisoğlu’nu ağırladığımız Temmuz sayımızda markalarının doğuş hikayesini okurlarımızla paylaşan Sanisoğlu, bireysel ve kurumsal özel siparişlerde sundukları alternatiflerden de bahsetti.

Lezzete açılan eşsiz kapı mottosuyla yeme-içme sektöründe yer alan Becs Macaron’u tanıyabilir miyiz, sektöre giriş hikayenizi okurlarımızla paylaşır mısınız?

Aslında uzun zamandır bu sektörde yer alan tecrübeli isimlerin birleşmesiyle Becs kuruldu. Burcu Egeaka ve Ceyda Sanisoğlu’nun birleşimi olan “Becs”; 2022 yılında ilk faaliyetlerine başladı. Burcu Hanım pazarlamacılık geçmişinde uzun yıllar makaron ile yakından ilgilendi. Gerek ürün gerek ambalaj yenilikleri hakkında piyasaya yön vererek farklı tasarımlar ile makaronu gördüğümüz pastanelere, market kanallarına ve otellere entegre etti. Dr-Paste firmasının sahiplerinden Ceyda Sanisoğlu ile Burcu Egeaka aile dostluklarına ortaklık ile bambaşka bir renk kattı ve Becs doğdu.

Lezzetli bir makaronun püf noktaları nelerdir, Becs Macaron olarak lezzetlerinizle nasıl bir fark yaratıyor ve tercih edilirliğinizi artırıyorsunuz?

Lezzetli bir makaronun püf noktası, kaliteli hammadde ve iyi bir üretimden geçer. Becs olarak, birinci sınıf badem kullanıyor, tüm ganajlarımızın içeriğindeki hammaddeye aynı özeni gösteriyoruz. Farklı lezzetler, yeni deneyimler sloganıyla çıktığımız serüvenimizde önceliğimiz farklılık yaratmak. Güncelde 40’ı aşkın lezzetimizle müşterilerimize yeni deneyimler sunuyoruz. Mevsimsel meyveler ile dönemsel lezzetler çıkarıyor, sınırları kaldırıyoruz. Müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler ise bu konudaki en büyük cesaretimiz.

Bireysel ve kurumsal özel siparişlerde alternatifleriniz neler oluyor, kaç çeşit makaronla tüketicilere hizmet veriyorsunuz?

Özel siparişlerdeki en büyük alternatifimiz logolu makaronlarımız. Ülkemize bu yeniliği getirip, makarona başka bir kapı açtık. Bireysel müşterilerimizin özel günlerine detay katarken, makarona farklı bir bakış açısı getiriyoruz. İsim, tarih, hatta kendi fotoğrafını basmamızı isteyen müşterilerimiz de var. Hem eğlenceli hem lezzetli. Bunların yanında sıradanlığı sevmeyen müşterilerimiz, dondurmalı makarona yoğun ilgi gösteriyor. Bizler de kendimizi tuzlu ve vegan makaron üzerine geliştiriyoruz. Kurumsal müşterilerimiz genelde farklı ambalajlar tercih ediyor. 6’lı, 12’li veya 24’lü olarak hem personeline hem de çözüm ortaklarına lezzetli bir hediye sunmuş oluyorlar.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

İki kadın girişimci olarak, kadınlara istihdam sağlamak ve müşteri memnuniyeti oluşturmak bizim önceliğimiz. Umuyoruz, kadınların gücünün katlanarak artacağı, farklı lezzetlerle renkleneceği nice fuarlar bizimle olur. F İstanbul Fuarı’nda görüşmek üzere.