Bu yaz, aileler ve çocuklar için özel etkinlikler ve yeni atraksiyonlarla dolu bir program hazırladıklarını ifade eden Okko Group Yönetim Kurulu Başkanı M. Onur Karadağ ile bir araya geldiğimiz Haziran sayımızda Karadağ, Okko olarak amaçlarının globalde daha fazla noktada hem çocuklara hem de ailelere güvenli ve eğlenceli oyun alanları sunmak olduğunu vurgulayarak gelecek döneme yönelik yurt içi ve yurt dışındaki yatırım planlarını bizlerle paylaştı.
İhracat odaklı bir yıl geçirme hedefiyle 2024’e başlayan Okko 2024 yılına nasıl başladı, yılın ilk yarısına ilişkin performansınızı değerlendirir misiniz?
Yılın ilk yarısında ihracat hedeflerimize ulaşma yolunda önemli adımlar attık. Özellikle Avrupa ve Orta Doğu pazarlarında yeni müşteriler kazandık ve mevcut müşterilerimizle ilişkilerimizi güçlendirdik. Satışlarımızda %25’lik bir artış kaydettik ve bu artışın yılın ikinci yarısında da devam etmesini bekliyoruz. Yenilikçi ürünlerimiz ve kaliteli hizmetimiz sayesinde uluslararası alanda daha fazla tanınır hale geliyoruz.
Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte Okko’nun dış alan eğlence parkurları yeni ziyaretçileri için hangi hazırlıkları tamamladı, yaz süresince ortalama ziyaretçi sayısı beklentiniz nedir?
Yaz sezonu, dış alan parklarımız için en yoğun dönemlerden biri. Bu sezon, ziyaretçi sayımızda artış bekliyoruz. Ayrıca, yeni açtığımız Kral Şakir Gizemli Orman Parkı’nın da ziyaretçi çekmesini ve genel memnuniyet oranlarımızı artırmasını öngörüyoruz. Eğlence sektöründe her zaman yenilikçi ve çekici deneyimler sunmak en büyük önceliğimiz. Bu yaz, aileler ve çocuklar için özel etkinlikler ve yeni atraksiyonlarla dolu bir program hazırladık.
Okko Global ile açıldığınız yurt dışı pazarına yönelik projelerinizde nasıl bir ilerleme kaydettiniz?
Yurt dışı pazarındaki projelerimizde önemli ilerlemeler kaydettik. Öncelikle, Avrupa’daki ortaklarımızla yeni projeler başlattık ve bu projelerin bazıları tamamlanma aşamasında. Orta Doğu’da ise yeni bir macera parkının inşasına başladık. Ayrıca, Asya pazarına da açılmak için stratejik planlarımızı belirledik ve bu bölgede potansiyel iş ortakları ile görüşmeler yapıyoruz. Amacımız, globalde daha fazla noktada çocuklara ve ailelere güvenli ve eğlenceli oyun alanları sunmaktır.