Gayrimenkul ve makine değerleme hizmeti vermek üzere deneyimli bir ekip tarafından 2016 yılında kurulan Aden Gayrimenkul Değerleme ve Danışmanlık, envanter yönetiminde bulut tabanlı, esnek, özelleştirilebilir ve uygun maliyetli bir çözüm olan Envanterus ile verimlilik artışını sağlayarak sektörün gelişimine katkı sunuyor. Aden Değerleme İş Geliştirme Müdürü Ece Çalışkan Vural ile bir araya geldiğimiz Haziran sayımızda hem Aden Değerleme olarak sundukları hizmetleri hem de Envanterus’la kullanıcılarına sağladığı avantajları konuştuk.
Aden Değerleme’yi tanıyabilir miyiz, çözüm ortağı olduğunuz müşterilerinize sunduğunuz hizmetleriniz nelerdir?
Aden Gayrimenkul Değerleme ve Danışmanlık A.Ş., 2004 yılından beri gayrimenkul ve makine değerleme sektöründe yer alan deneyimli bir ekip tarafından 2016 yılında kurulmuştur. Sermaye Piyasası Kurulu’nun ilgili tebliğleri çerçevesinde hem gayrimenkul hem makine değerleme hizmeti vermek üzere yetkilendirilen şirketler listesinde yer alan Aden Değerleme, konusunda en yüksek uluslararası standartları teşvik eden ve uygulayan İngiltere merkezli Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) tarafından Avrupa’daki lisanslı şirketler listesine kabul edilmiş olup, sunduğu hizmetlerde bununla ilgili kriterlere uyup uluslararası geçerliliğe sahip çalışmalar hazırlamaktadır. Bu kapsamda çok farklı sektörlerden oyunculara; finansal raporlarda kullanılmak, yatırım ve şirket kararlarını desteklemek, halka arz süreçlerinde kullanılmak, satış-kira işlemlerine dayanak oluşturmak ve daha pek çok farklı amaçla hazırlanan değerleme raporları ile pazar araştırma ve analizleri, en verimli ve en iyi kullanım analizleri gibi danışmanlık çalışmalarıyla çözüm sunulmaktadır.
Doğru bir envanter yönetiminin temelinde hangi faktörler yatıyor, Aden Değerleme’nin envanter yönetiminde verimlilik artışını sağlayarak sektörün gelişimine katkı sunan çözümlerinden bahseder misiniz?
Aden Değerleme olarak, özellikle makine değerleme süreçlerinde karşılaşılan sorunlara çözüm olması amacıyla Envanterus isimli envanter yönetim sistemi geliştirilmiştir. Envanterus ile işletmelerdeki envanter öğeleri yani mamuller, hammaddeler, işlenmiş malzemeler, ekipman ve araçlar ile ticari eşyalar etkili bir şekilde izlenip güncellenerek yönetilmekte ve kontrol edilerek optimizasyon sağlanabilmektedir.
Günümüz iş dünyasındaki dijital dönüşüm devrimi, otomatik tanıma ve izleme teknolojilerinin kullanılmasına olanak sağlamıştır. Envanterus da bu kapsamda hizmet sunmakta ve bu sayede gerçek zamanlı ve lokasyon bağımsız şekilde izlenebilen farklı lokasyonlardaki stoklarla, hatalar ve eksikler ortadan kaldırılmaktadır. Bunun yanı sıra talep tahminleri ve envanter optimizasyonu ile maliyet tasarrufu sağlanmakta ve verimlilik artışına destek olunmaktadır.
Farklı lokasyonlardaki stokları takip etmek ve buradaki koordinasyonu sağlamak, envanter yönetimindeki hareketleri raporlayarak analizler yapabilmek ve tüm bunları, ihtiyaçlara göre özelleştirebilmek, karşılaşılabilecek risklere karşı tedbirler alabilmek doğru bir envanter yönetimi için oldukça önemlidir. Bulut tabanlı, esnek, özelleştirilebilir ve uygun maliyetli bir envanter yönetimi için Envanterus’la çözüm ortağınız olmaktan memnuniyet duyarız.