Ürün ve Hizmet

Eos’un öncelik ve hedefi, seçkin ve kaliteli hizmet sunmak

172 personeliyle teknik servis, peyzaj ve havuz bakım, temizlik ve güvenlik hizmetlerinde seçkin ve kaliteli bir hizmet sunan EOS Management, kendi geliştirdiği EOS TECH ile de çok güçlü ve etkileyici bir bilgi iletimi ile aktif ve verimli bir iletişim ortamının oluşmasını sağlıyor. Mayıs sayımızda bir araya geldiğimiz EOS Management Yönetim Kurulu Üyesi Duygu Aydın ile hem hizmet çerçevelerini hem de EOS TECH’in çalışma prensibini konuştuk.

EOS Management olarak seçkin standartlarda sunduğunuz hizmet çerçevenizden bahseder misiniz, çözüm ortağı olduğunuz müşterilerinizin konforlu bir yaşam alanına sahip olabilmeleri adına nasıl bir politika geliştirdiniz?

EOS’un tüm önceliği ve hedefi seçkin ve kaliteli bir hizmet sunmaktır. Kaliteli hizmet tanımı ise; müşterilerimizin yani oturanların, üreticilerin ve tedarikçilerin mutlu olduğu bir ortamı sağlamaktır. Tüm paydaşların mutluluğu için öncelikle verilen hizmetin kanun ve yönetmeliklere tam uyum içinde olması, gerekli yazılımsaldonanımsal alt yapı ve en önemlisi deneyim kazanmış insan kaynağı ile ölçeklenebilir ve denetlenebilir açık şeffaf iletişim ortamını sağlamaktır.

Henüz çok yeni geçmişi olan sektörümüzde bu ortamın sağlanması çok ciddi özveri, fedakarlık ve iş sevgisi ile olabilecektir. EOS olarak kendi EOS’UN ÖNCELİK VE HEDEFİ, SEÇKİN VE KALİTELİ HİZMET SUNMAK yazılımımız olan EOS TECH ile yazılımsal sorunu aştık, yurt dışı fuar vb. ile teknolojik gelişmeleri takip ederek hizmetimize entegre etmeye çalışıyoruz. Kadromuzda A Sınıfı 2 iş güvenlik uzmanı ile sağlanan her hizmetin güvenli olmasına çalışıyoruz, EOS Academy ile eğitim alanına ciddi emek veriyoruz. Her personelimizin çalışma alanında sertifika sahibi olmasına gayret ediyoruz.

EOS Management çatısı altında bulunan EOS TECH ile kullanıcılara nasıl bir kolaylık sağlıyorsunuz, EOS TECH’in çalışma prensibinden söz eder misiniz?

Bu çok uzun bir süreç ve emeğin ürünü, gerçekten uzun uzun anlatmaya ihtiyaç var birkaç cümleye sığdırmak çok güç. Bir cümle ile özetlemek istersek; “çok güçlü ve etkileyici bir bilgi iletim ve aktif ve verimli bir iletişim ortamının sağlanması” şeklinde belirtebiliriz.

12 Mayıs Tesis Yönetim Günü özelinde konuşacak olursak, böylesi özel günler sektörün gelişimi adına ne ifade ediyor?

Sektörümüz için çok önemsiyoruz. Henüz çok yeni bir çalışma alanı olan tesis yönetim hizmetlerinin gelişmesi için ciddi katkı sağladığını/ sağlayacağını öngörüyoruz. Bu bağlamda bu önemli günün; çalıştay gibi etkinliklerle başlayabilecek ve ancak hak ettiği yere ulaşabileceği devlet destekli bir özel alan olması gerektiğini düşünüyoruz. Yani kamunun da ilgi duyması gereken bir alan bu; gerek mevzuat gerek mali/ vergisel gerekse sosyal sorumluluk olarak özel sektör firmalarının dernek adı altındaki birliktelikleri ile çözümlenecek gibi bir konu değil. Ciddi sorumlulukları olan kamusal yönlendirme ve denetim olmadığında tüm topluma menfi etkileri olabilecek unsurları var.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Yönetim hizmetleri tekil değil bütünleşik hizmet zinciriyle verilebilecek yapısı ile yönetim hizmetinin yanı sıra, teknik servis, peyzaj bakım, havuz bakım, temizlik hizmetleri ve güvenlik hizmetleri ile önemli bir organizasyon yapısı gerektirmektedir. EOS olarak 172 personelimiz ile tüm bu alanlarda EOS kalitesi ile hizmet veriyoruz. Son cümle olarak; EOS’un kelime anlamı dışında, tüm müşterilerimize “kaliteyi” çağrıştırması ana hedefimizdir.