Perakende

Morven 2024’te Afrika ve Orta Doğu pazarlarına odaklanacak

Yeni mağazaları ve ihracat stratejileriyle uluslararası alanda daha da güçlenmeyi hedeflediklerini ifade eden Şubat sayımızda bir araya geldiğimiz Morven Yönetim Kurulu Üyesi İsameddin Bilir, sürdürülebilir moda ve dijital dönüşüm alanlarında yapacakları yatırımlarla Morven’i geleceğe taşımayı ve sektördeki konumunu daha yukarı çıkarmayı amaçladıklarını vurguladı.

“Modadan Fazlası” sloganıyla uzun yıllardır ulaşılabilir fiyat ve kaliteli ürün sunma misyonuyla hizmet veren Morven’i tanıyabilir miyiz, yerel ve global pazardaki konumunuz nedir?

Morven, ‘Modadan Fazlası’ sloganıyla, 1987 yılından bu yana kaliteyi ve erişilebilir fiyatları bir araya getirerek hizmet vermektedir. Yerel pazarda, Türkiye genelinde 35 mağazamız var. Global arenada ise, beş kıtada ve 30’dan fazla ülkede aktif bir şekilde yer alıyoruz. Firmamız dünya trendlerini takip etmekte ve her sezon dünyanın farklı ülkelerinde moda fuarlarına katılım göstermektedir. Ürün kalitesi, tasarımı ve inovasyona verdiği önem ile yılda iki koleksiyon oluşturmakta ve müşterilerinin beğenisine sunmaktadır.

Amacımız, sadece Türkiye’deki müşterilerimize değil, dünya genelindeki moda severlere de ulaşmaktır. Bu geniş coğrafyada, farklı kültür ve zevklere hitap eden tasarımlarımızla erkek modasında öncü bir rol oynamayı hedefl iyoruz.

Morven’in 2024 yılı erkek modasına yön verecek çizgisinden söz eder misiniz, şık erkek stilinde öne çıkan, sezona damgasını vuracak tasarımlarınız neler?

2024 koleksiyonumuzda, şık erkek stilinin en yeni trendlerini yansıtan tasarımlar öne çıkıyor. Sezonun ana temaları arasında rahatlık ve zarafeti bir araya getiren casual ve klasik parçalar bulunuyor. Özellikle, sofistike takım elbiseler, yenilikçi kesim pantolonlar ve modern dokunuşlarla zenginleştirilmiş gömleklerimiz, bu sezonun vazgeçilmezleri olacak. Morven’in trend tarzını yansıtan bu parçalar, her erkeğin gardırobunda yer alması gereken klasikleri modern bir bakış açısıyla sunuyor.

2023 yılında nasıl bir büyüme performansı sergilediniz, 2024 yılı içerisinde hayata geçirmeyi planladığınız yeni yatırımlarınızdan söz eder misiniz, büyümeniz hangi lokasyonlarda yoğunlaşacak?

2023 yılında, özellikle yerel ve uluslararası pazarlarda önemli bir büyüme gösterdik. 2024 için planlarımız arasında, mağaza sayımızı 45’e çıkarmak bulunuyor. Bu genişleme, özellikle Afrika ve Orta Doğu’daki pazarlara odaklanacak. Yeni mağazalarımız ve ihracat stratejimizle uluslararası alanda daha da güçlenmeyi hedefl iyoruz. Ayrıca, sürdürülebilir moda ve dijital dönüşüm alanlarında yapacağımız yatırımlarla, markamızı geleceğe taşımayı ve sektördeki konumumuzu yükseklere çıkarmayı amaçlıyoruz.