Eğlence

2023’te üç ayrı kıtaya ihracat yaparak yeni bölgelere imzamızı bıraktık

Kalite standartlarından ödün vermeden yükselen büyüme ve markalaşma çalışmalarının 2024 yılı içinde de devam edeceğinin altını çizen Şubat sayımızda bir araya geldiğimiz Kılıç Lunapark Yönetim Kurulu Başkanı Kaya Kılıç, 2023 yılında üç ayrı kıtaya ihracat yaparak birçok yeni bölgeye Kılıç Lunapark’ın imzasını bıraktıklarını ifade etti.

Firma olarak 2023 yılı genelinde büyüme hedefleriniz doğrultusunda nasıl bir ekonomik büyüme elde ettiniz, 2024 yılına ilişkin büyüme stratejinizde öncelikle üzerinde durduğunuz unsurlar neler olacak?

Kılıç Lunapark olarak 2023 yılı içerisinde, üç ayrı kıtaya ihracat yaparak birçok yeni bölgeye imzamızı bıraktık. Şirket olarak kalitemizin gün geçtikçe bilinir olması bizim için önem arz etmektedir. Tüm bunların yanı sıra satış sonrası teknik destek hizmetlerimiz ile de iş ortaklarımıza kalitenin yalnızca ürünlerden ibaret olmadığını; sadece bir lunapark takımına değil, gelecek çözümler bütününe sahip olduklarını göstermiş oluyoruz. Bu durum markalaşma politikamızda bizlere lineer değil, parabolik bir yükseliş imkânı sağlamaktadır.

Geçtiğimiz bir yıllık dönem içerisinde önceki yıllara göre sadece sipariş sayısı artışı değil, sipariş sayısındaki pozitif yönlü ivmelenmedeki artış, bizlere önümüzdeki yıl için birçok öngörüde bulunma fırsatı vermektedir. Gerek gün geçtikçe edindiğimiz tecrübeler gerekse şirket politikalarımız, 2024 yılı için hazırlanmamızda bizlere önemli faydalar sağladı. Kalite standartlarımızdan ödün vermeden yükselen büyüme ve markalaşma çalışmalarımız 2024 yılı içinde de devam edecektir.

ATRAX 24’te eğlence sektörü temsilcileri ve yatırımcı adaylarıyla buluşturduğunuz ürünleriniz neler oldu, fuarın markanıza kattıkları konusunda neler söylersiniz?

İletişim, birçok sektörde vazgeçilmez bir dinamik olduğu gibi eğlence sektörü için de öyledir. Yatırımcıların ve yatırımcı adaylarının birebir temaslar kurduğu organizasyonlar ise bu ihtiyacın büyük bir bölümünü karşılamaktadır. Kılıç Lunapark olarak ATRAX 24’te ürün boyutlarımız gereği yalnızca bir adet ürün sergileme fırsatı bulsak da, daha çok fuarda bulunan ekip arkadaşlarımız aracılığıyla yatırımcılara ve yatırımcı adaylarına çözüm hizmetlerimizi sunma imkânı yakaladık. Yatırımcıların şirketimizi daha iyi tanıması açısından faydalı görüşmeler gerçekleştirdik.

Bu tip organizasyonlar gelecek dönem yatırımlarımız ve ürünlerimize talip olabilecek yatırımcıların tercihleri açısından oldukça önem arz etmektedir. Sektörde bulunan yatırımcıların geri dönüşleri, sektöre adım atmak isteyen adayların şirketimizi ve ürünlerimizi tanıması daima bize fayda sağlayan unsurlardan olmuştur. ATRAX 24 bu konuda bizim için oldukça efektif sonuçlar veren organizasyonlardan biri oldu.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Yarım asrın üzerinde tecrübemizle birlikte, emin adımlarla ilerliyoruz. Büyük bir özveriyle sektörü ve değişimleri yakından takip edip, şirket vizyonuna ve politikalarına uygun yenilikler yapıyoruz. Tüm bu faaliyetlerimizin müşterilerimize doğrudan veyahut dolaylı faydalarını görmek, bu konuda firmamız için en büyük motivasyon kaynağı olmaktadır.