Geleneksel kalıp ve tarzlardan uzak, insanın içindeki benliğini yansıtabilen bir tasarım çizgisine sahip olan Bad Bear, çekici detaylarıyla hayatın her anında yer alıyor. Bad Bear Kurucusu Seyhan Selçuk’u ağırladığımız Şubat sayımızda hem kış koleksiyonunu oluştururken ilham aldıkları noktaları hem de yurt içi ve yurt dışına yönelik yatırım hedefl erini konuştuk.
Bad Bear’ın kış koleksiyonunu oluştururken nelerden ilham aldınız? Kadın, erkek ve çocuk koleksiyonlarınızda öne çıkan parçalar neler oldu?
Rutine meydan okuyan ve O’nu özgür kılan bir markayız. Çekici detaylarla, hayatın her anına eşlik eden bir tarzımız var. Alışılmış veya geleneksel kalıp ve tarzlardan uzak, insanın içindeki benliğini tam olarak yansıtabilen bir tasarım çizgisine sahibiz. Her ürünümüz kendine özgün; ancak koleksiyonun tamamına baktığınızda her ürün benzeri bir ahenk ile birlikte hareket ediyor.
Bad Bear Manifestosu’nda şöyle bir cümle var. “Sokağın ruhunu, vahşi doğanın kusursuzluğu ile birleştiren AYI’nın kükremesiyiz.” Bundan yola çıkarak, koleksiyonumuz hem sokağın ruhu hem de doğanın kusursuzluğunun bir sentezi.
Kış koleksiyonumuz yenilikçi, karakterimizi yansıtan ve müşterilerin yani bizim deyimimiz ile kulüp üyelerinin, kendi doğalarına, içgüdülerine ve özlerine dönecekleri birbirinden farklı ürünler ile hazırlandı. Sweatshirtler, hoodieler, ceketler, mont ve kabanlar, puffer yelekler, sweatpantler, gömlekler, polarlar ve taytlar koleksiyonun öne çıkan ürün gruplarını kapsamakta.
Türkiye’den çıkan bir dünya markası olma yolunda Bad Bear’ın yakın dönemde atacağı adımlar neler olacak, yurt dışına yönelik hedefl erinizden bahseder misiniz?
İspanya bölgesine yatırımlarımız devam ediyor. Bununla birlikte Portekiz, Kanada, Rusya, Hollanda, Almanya, Polonya ve BAE gibi farklı ülkelerdeki multi-brand konseptli mağazalarda ürünlerimizi müşterilerimize sunuyoruz. Bu aşamada, sektöründe lider konumda olan lojistik merkezimiz ve konusunda deneyimli olan partnerler ile çalışıyor ve ürünlerimizin satış noktalarına zahmetsizce ulaşmasını sağlıyoruz.
Diğer yandan, fulfillment ihracat ile ilgili de çalışmalarımız başladı ve dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarında ürünlerimiz alıcıları ile buluşacak.
2024 yılının sokak modasında öne çıkan trendler neler olacak, bu trendler Bad Bear tasarımlarına nasıl yansıyacak?
Dar kesimlerden bol kesimlere doğru geçiş var. Özellikle, sokak modasında sıklıkla göreceğimiz rahat kıyafetler olacak. Kolej görünümlü ürünler ön plana çıkacak.
Açık renkler, sadece yazın moda renkleri olarak bilinirdi. Günümüz modasında, her sezon bu canlı ve açık renkleri göreceğiz. Kulüp üyelerimizin de çok iyi bildiği, Bad Bear turuncusu ve turuncunun tonları 2024 yılının en favori rengi.
Bunun dışında, sürdürülebilir ve uzun ömürlü ürünler tercih edilmeye başlayacak. Varoluşumuzdan bugüne, sürdürülebilir ürünleri geliştirme ve koleksiyona dahil etme konusunda hassas bir çalışma içerisindeyiz. Diğer yandan, malzeme ve işçilik kalitemizi en üst noktada tutuyor ve bundan ödün vermiyoruz.
Modayı takip eden bir marka olarak, her ürünümüze Bad Bear imzasını atıyoruz. Her zaman söylediğimiz gibi kulüp üyelerimiz, markayı üzerinde taşımayı çok seviyorlar. Manifestomuzda dediğimiz üzere “İçindeki ayıyı serbest bırak!”