Perakende

Naramaxx, 2024’te yurt dışında ilk mağazasını açmayı hedefliyor

Yalnızca Türkiye pazarını değil, küresel trendleri de yakından takip ederek oluşturdukları tasarımları tüketicilerin beğenisine sunduklarını aktaran Şubat sayımızda bir araya geldiğimiz NaraMaxx Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Özkarakaşlı, 2024’te 30 mağazaya ulaşmayı ve ilk yurt dışı mağaza yatırımını yapmanın yanı sıra, teknolojik yatırımlar neticesinde de e-ticaret satış hacimlerini genişletmeyi hedefl ediklerini ifade etti.

Fiziki mağazalarınız ve online alışveriş kanalınızla NaraMaxx olarak 2024 yılında nasıl bir büyüme hedefl iyorsunuz?

2024 yılı tüm dünya sektörleri için zorlu geçecek diyebiliriz. Yine de bu sene, süregelen çalışmalarımızın karşılığını alacağımıza ve markamızın yeni rekorlara imza atacağına inanıyoruz. Yılın sonunda 30 mağazaya ulaşmayı ve ilk yurt dışı mağaza yatırımımızı yapmayı, aynı zamanda yenilenen mobil uygulamamız ve web sitemiz ile e-ticaret satış hacmimizi de genişletmeyi hedefl iyoruz.

Büyüme yolculuğunda franchising sistemini tercih eden NaraMaxx’in franchise modelinden bahseder misiniz, yatırımcılarda aradığınız kriterler ve sunduğunuz avantajlar nelerdir?

Markaların büyümeleri gün geçtikçe zorlaşmakta, bu nedenle markalar franchise modelleri gibi farklı stratejiler de oluşturmaktadır.Şu anki mağaza ağımızın önemli bir oranını kendi yatırımlarımız oluşturuyor ama franchise konseptine de sıcak bakıyoruz. Yatırımcılarda aradığımız başlıca kriter markamızın geleceğine karşı bizim duyduğumuz inancı paylaşmalarıdır. Ancak bu sayede birlikte karlı bir iş modeli oluşturabilir ve karşılıklı gelişebiliriz.

Kadın giyimde bu yılın trendleri neler olacak, bu trendler NaraMaxx’in tasarımlarına nasıl yansıyacak?

Sadece Türkiye pazarını değil, küresel trendleri de yakından takip eden markamızın Londra’da kendine ait bir tasarım ofisi bulunuyor. İspanya ve İtalya’da ise tasarım stüdyoları ile çalışmaktayız ve bu sayede yeni sezonlarımızı tüketicimizin beklentileri doğrultusunda kurguluyoruz.