Franchise

PizzaLazza, pizza mutfağının yerli gözdesi olmayı sürdürüyor

2024 sonuna dek gerçekleştireceği açılışlarla halihazırda 85’i franchise sistemine dahil olan 123 restoran sayısını 150’ye çıkarmayı hedefleyen PizzaLazza, pizza mutfağının yerli gözdesi olmayı sürdürüyor. PizzaLazza ve Saloon Burger CEO’su Esra Kıvrak’ı ağırladığımız Şubat sayımızda Kıvrak, güçlü büyüme ivmelerini 2024 yılı ve sonrasında da sürdüreceklerini vurguladı.

2023 yılı genelinde hayata geçirdiğiniz yatırım ve projeleriniz neler oldu? Gıda sektöründe hızla artan fiyatlar ve ekonomik dalgalanmalar yatırımlarınızı ve büyümenizi nasıl etkiledi? Sürdürülebilirlik ve verimlilik odağında nasıl bir vizyon geliştirdiniz?

Pazarlama yatırımlarımız ve lezzet inovasyonlarımızla sürekli desteklediğimiz PizzaLazza markamızı, aktif franchising stratejimizle büyütüyoruz. Son iki yıl içinde 5 farklı ilde 54 restoran açılışı gerçekleştirdik ve 123 PizzaLazza restoranımızdan 85’i franchise iş ortaklarımızca işletiliyor. Hızlı servis restoranlar içerisinde önemli yer tutan pizza mutfağı, daha çok büyüme için güçlü bir potansiyel gösteriyor. Pizza günün her anında, farklı okazyonlarda evde tüketime ve dışarı servise çok uygun bir ürün. Bu potansiyeli değere dönüştürüp, restoranlarımızın iş hacminde gelişimini sürekli kılmak için, evde tüketim ve diğer toplumsal dinamikleri doğru okuyup, buna uygun ürünler ve stratejiler geliştiriyoruz.

Fiş ortalamasında yüzde 40 ve toplam ciromuzda yüzde 117 gibi kayda değer büyüme performansı ile kapattığımız 2023 yılında Düzce ve Eskişehir olmak üzere 2 yeni ilde şube açılışıyla 10 ilde hizmet verir hale geldik. Yine 2023 yılında, 10’un üzerinde varyantıyla 3 yeni lezzetimizi tüketicilerimize sunduk.

Tüketicilerimize lezzetli pizzalar ve kaliteli ürünlerin de ötesinde, onların hayatlarına değer katan güvenilir bir deneyim sunuyoruz. Günlük açılan hamur ve helal sertifikalı, kaliteli malzemelerle hazırlanan, Türk damak zevkine uygun geniş ürün yelpazemizle, pizza mutfağının yerli gözdesi olmayı sürdürüyoruz.

Yeme-içme sektörüne yönelik değişen satın alma eğilimleri, tüketici alışkanlıkları ve beklentileri doğrultusunda 2024 yılında alacağınız aksiyonlar neler olacak, hangi strateji ve hedeflerle yatırımlarınızı şekillendireceksiniz?

Güçlü büyüme ivmemizi, 2024 yılı ve sonrasında da sürdüreceğiz. Markamızı farklılaştırıcı pazarlama stratejilerimizin yanı sıra, dijital kanallarda sürdürülebilir büyümeye büyük önem veriyoruz ve bu alana düzenli yatırım yapıyoruz. Online sipariş platformlarında güçlü bir şekilde büyümeye devam ediyoruz.

En yüksek müşteri memnuniyeti ve en iyi pizza deneyimi için kendimizi sürekli geliştiriyoruz.

İş ortaklarımızın işlerini başarılı bir şekilde yönetmeleri için sunduğumuz eğitimler ve sürekli kurumsal destekle onların başarılarına katkılarımızı sürdüreceğiz.

2024 sonuna dek gerçekleştireceğimiz açılışlarımızla 150 restorana ulaşmayı hedefliyoruz ve bu restoranlardan 120’sinin franchise olmasını öngörüyoruz. İstanbul’da halen olmadığımız ilçelerde şube açmaya devam ederken İstanbul, Ankara, Bursa, Kocaeli ve Sakarya bu yıl öncelik verdiğimiz iller olarak sıralanıyor.

2024 yılında hizmet verdiğimiz bölgelerde restoran sayılarımızı arttırırken, Balıkesir, Edirne, Çanakkale, Bolu, Kütahya, Manisa, İzmir gibi yeni illere girerek Türkiye genelinde büyümemizi de sürdüreceğiz.