Uncategorized

Yurt içi ve yurt dışında birbirine paralel bir büyüme stratejisi izliyoruz

Yeni nesil döner restorancılığı ile yeme-içme sektöründe farklılık yaratan Piton Döner, hem yurt içinde hem de yurt dışında birbirine paralel bir büyüme stratejisiyle hareket ediyor. Yurt içi ve global pazarda toplam 5 şubeleri bulunduğunu aktaran Piton Döner Marka Sahibi Mehmet İkram Taş ile bir araya geldiğimiz Kasım sayımızda markanın büyüme yolculuğunu ve franchising sistemine dahil olmaya nasıl karar verdiklerini konuştuğumuz bir söyleşi gerçekleştirdik.

Yeni nesil döner restorancılığı ile sektöre farklı bir soluk kazandıran Piton Döner, yurt içi ve yurt dışında nasıl bir büyüme stratejisiyle hareket ediyor, halihazırda kaç şubeniz bulunuyor?

Piton Döner ailesi olarak, sektörde yeni nesil döner restorancılığında farklı tarzımız ve farklı lezzetimiz ile hem yatırımcıların hem de müşterilerin ilgi odağı olmakla beraber; sektörde hem yurt içinde hem de yurt dışında birbirine paralel olarak hızlı ve eş güdümlü büyüme stratejisi izlemekteyiz. Halihazırda yurt içinde 3 ve yurt dışında 2 şubemiz bulunmakta olup, hem franchising olarak hem de kendi bünyemizde şube açılışlarına yönelik görüşmeler hız kazanmış durumda.

Franchising sistemine dahil olmaya karar vermenizde etkili olan faktörler nelerdi, büyümenize nasıl bir ivme kazandırdı?

Franchising sistemine dahil olmaya karar vermemizdeki en büyük etken; küresel pazarda bulunan diğer markalarla da rekabet edecek bilgi birikimimizin yanı sıra, inancımızın da tam olması ve küresel pazarda sektörün lideri olma çabamız olmuştur. Bu bağlamda uzun süren fizibilite çalışmalarımız ve pazar araştırmalarımızın sonucunda franchising sisteminin hem hızlı büyümemizi hem de küresel pazarda daha aktif olmamızı sağlayacağı kanaatini oluşturmuştur.

Bayim Olur musun? Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’nda yer aldınız, sizler için fuar nasıl geçti, markanıza kattıkları konusunda neler söylersiniz?

Doğrusunu söylemek gerekirse katılmış olduğumuz ilk fuarımız Bayim Olur musun? Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı’ydı. Tabii bu noktada her ne kadar operasyonel eksiklerimiz olsa dahi, fuar bizim açımızdan çok başarılı geçti. Birçok yatırımcı adayı ile birebir görüşme sağladığımız, fuar sonrasında bile görüştüğümüz yatırımcılar ile tekrar bir araya gelme imkanı sağlandı ve ailemize yeni bireylerin katılmasındaki ilk adımlar atılmış oldu. Bu noktada bu fuarın hem markamıza hem de büyüme hedeflerimize büyük katkı sağladığını düşünüyorum.