2023/24 Sonbahar-Kış koleksiyonunda sıcak tonlu kombinler ve açık renkli ürünler ile yazın enerjisinin kışın da devam etmesini arzulayarak zahmetsiz, çabasız ve lüks bir stil yarattıklarını belirten DUFY CEO’su Emrah Gümüş ile bir araya geldiğimiz Kasım sayımızda hem koleksiyonun özelliklerini hem de yıl içerisindeki büyüme performanslarını konuştuk.
1964 yılında moda yolculuğuna başlayarak erkek modasında yeni bir dönemin kapılarını aralayan DUFY’nin 2023/24 SonbaharKış koleksiyonunu oluştururken nelerden ilham aldınız, koleksiyonunuzda öne çıkan parçalar neler oldu?
2023/24 Sonbahar-Kış Koleksiyonunu ortaya çıkarırken geçmiş deneyimlerimizden ve geride bırakmış olduğumuz SS23 sezonundan ilham aldık. Müşteri alışkanlıklarının değişmesi ile birlikte son yıllarda nostaljik dokunuşların günümüz trendleri ile harmanlandığını ve daha özgün stiller yaratıldığını gözlemledik; zahmetsiz, çabasız, lüks bir stil yaratmak istedik. Önceki kış koleksiyonlarında genelde koyu ve mat tonlar daha çok tercih edilirdi, fakat biz özellikle içerisinde bulunduğumuz koleksiyonla ile ilgili olarak sıcak tonlu kombinler ve açık renkli ürünler ile yazın enerjisinin kışın da devam etmesini arzuladık. Ortaya çıkan koleksiyonun mağazalarımızdaki yansımalarını görünce de bu arzumuz gerçeğe dönüşmüş görünüyor. Koleksiyonumuzda zarif ve şık görünümlü salaş gömleklerimiz, pileli yüksek bel pantolonlarımız ve 90’lar ruhunun yorumlandığı trikolarımız ön plana çıkan ve müşterilerimiz tarafından beğenilen gruplarımız olarak öne çıkmaktadır. Fakat belirtmek isterim ki koleksiyonumuzdaki tüm ürün gruplarımız birbirinden ihtişamlı ve göz kamaştırıcı parçaların yer aldığı bir hikayenin sonucudur.
2023 yılı içerisinde DUFY nasıl bir büyüme performansı sergiledi, yıl sonuna yönelik hedeflerinize ne kadar yaklaştınız?
Büyüme performansımız hedeflediğimiz noktanın üzerinde seyretti. Aslında içerisinde bulunduğumuz ekonomik dalgalanmaların ışığında çok büyük bir başarı kazandığımızı düşünüyorum. Sorunuzda belirttiğiniz dönemler içerisinde kazanılan bu başarı özgüvenimizi tazelememize yardımcı oldu ve ekip olarak doğru yolda olduğumuz noktasında bizleri birleştirdi. Müşterilerimizin bizlere göstermiş olduğu bu teveccühün karşılığı olarak ailemize yeni üyeler kattık ve katmaya devam ediyoruz. Önümüzdeki 1 ay içerisinde 3 adet mağaza açıyoruz ve açılması planlanan diğer noktalar ile ilgili olarak somut adımlarımızı atıyoruz. Aksilik yaşanmadığı takdirde 2024’ün ilk çeyreğine 10 yeni mağazayla giriş yapmış olacağız.
DUFY mağazalarında müşterilerinizin deneyim odaklı alışveriş alışkanlıklarına yönelik nasıl bir konsept geliştirdiniz?
Mağazalarımızda özellikle markamızın mirası olan gömleklerimizi ve tamamen bireysellik, sadelik ve şıklık üzerine kurulu temalarımızı, göz alıcı aksesuarlarımız ile birleştirerek tam bir kapsül olarak müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Kaliteden ödün vermeyerek yarattığımız koleksiyonumuzda ilk defa markamızın ürünlerini deneyimleyecek müşterilerimi
