Ürün yelpazesini genişleterek erkek koleksiyonlarına ek olarak kadın koleksiyonlarını da müşterilerinin beğenisine sunan Lufian, özgün ve şık tasarımlarla kadın giyimde de öne çıkmayı hedefliyor. Kasım sayımızda dergimizde ağırladığımız Lufian Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Gümüştepe ile yeni projeleri üzerine konuştuk.
Erkek giyimin öncü isimlerinden biri olan Lufian’ın 2023/24 Sonbahar-Kış koleksiyonunu oluştururken nelerden ilham aldınız, koleksiyonunuzda öne çıkan parçalar neler oldu?
2023/24 Sonbahar-Kış koleksiyonumuz, “Zirvenin Mükemmelliği” konsepti ile şekillendi. Doğadan aldığımız ilhamla hazırlanan bu koleksiyon, her hava koşulunda ve ortamda zirvede olmayı vadediyor. Özellikle Tommy kaz tüylü montlar, koleksiyonun en dikkat çeken parçalarından biri oldu. Geniş bir renk skalası ile sunulan bu montlar, kullanıcılara sadece estetik bir görünüm değil, aynı zamanda fonksiyonel bir deneyim de sunuyor. Waterproof teknolojisi ile üretilen uzun montlar da özellikle ani hava değişikliklerine karşı koruma sağlama özelliğiyle öne çıkıyor. Hem günlük yaşantıda hem de özel davetlerde, spordan ofise kadar geniş bir kullanım yelpazesi sunan koleksiyonumuz hem konfor hem de şıklık sunuyor.
Yeni sezonda Lufian’ın marka vizyonunda nasıl değişimlerle karşılaşacağız, müşterilerinizin karşısına nasıl bir imajla çıkacaksınız?
Yeni sezon için ünlü oyuncu Burak Deniz ile çok kıymetli bir iş birliğine imza attık. Sevgili Burak Deniz, yeni sezonda marka yüzümüz olacak. Kendisinin rol aldığı “Kendin Olduğun Her An Lufian” temasıyla oluşturulan reklam kampanyamız da yakın zamanda televizyonlarda yerini aldı. Bu iş birliğinin, markamıza daha da güç katacağına inanıyorum. Bu heyecan verici gelişmemizin yanı sıra marka vizyonumuzda önemli değişimlere tanık olacaksınız. Müşterilerimize karşılaştığı deneyimleri daha da iyileştirmek ve beklentilerini karşılamak için sürekli olarak ekibimizle birlikte yenilikler araştırıp geliştirmelerde bulunuyoruz. Bu yeniliklerin başında, son teknoloji ile donattığımız yeni lojistik merkezimiz geliyor. Temmuz ayında temellerini attığımız ve yıl sonuna kadar tamamlamayı planladığımız bu merkez, Türkiye’nin en büyük lojistik merkezlerinden biri olma özelliğini taşıyacak. Bu merkezle müşteriye ulaşım sürecimizi hızlandırarak, alışveriş deneyimlerini daha da sorunsuz hale getirmeyi planlıyoruz.
2023 yılı içerisinde Lufian nasıl bir büyüme performansı sergiledi, yıl sonu hedeflerinize ulaşma açısından büyüme hedeflerinizdeki hangi adımları tamamladınız?
2023 yılı içerisinde büyüme konusunda oldukça aktif ve başarılı bir performans sergiledik. Başta Özbekistan, Hollanda, Irak, Tunus, Azerbaycan, Cezayir, Rusya ve İngiltere olmak üzere toplamda 14 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Yurt dışında 35 adet mağaza ile hizmet vererek uluslararası arenada marka bilinirliğimizi artırıyoruz. Ayrıca bu yıl, Türkiye’deki offline ve online başarımızı Almanya, Fransa ve İngiltere gibi önemli Avrupa ülkelerine de taşıdık. Bu adımla, Türkiye’deki büyüme ivmemizi Avrupa’ya da aktararak, 5 yıl içerisinde Avrupa’da etkili bir konuma gelmeyi hedefliyoruz. 2023 yılı sonunda toplamda 180 mağaza sayısına ulaşma hedefimiz vardı. Bu yıl içerisinde aldığımız stratejik kararlar ve atılan adımlarla bu hedefimize ulaşmak için emin adımlarla ilerliyoruz. Ayrıca bu yıl itibarıyla ürün yelpazemizi genişleterek erkek koleksiyonlarımıza ek olarak kadın koleksiyonlarını da müşterilerimizin beğenisine sunmaya başladık. Kadın koleksiyonlarımızda da Lufian’ın özgün ve şık tarzını yansıtmaya devam ediyoruz. Her sezon, trendlere uygun renk paletleri, desenler ve kesimlerle zenginleşen kadın giyim koleksiyonlarımızla, müşterilerimize şıklık ve rahatlık sunmayı hedefliyoruz. Kaliteli kumaşlar ve özenle tasarlanmış detaylarla kadın giyiminde de öne çıkmayı amaçlıyoruz. Yıl sonuna kadar hedeflerimize ulaşmak için çalışmaya devam edeceğiz.