Uncategorized

Hem göz hem de damak zevkine hitap eden yepyeni bir lezzet sunarak büyüyoruz

Yeni nesil döner restorancılığı ile sektöre farklı bir bakış açısı katan Piton Döner, 2 yıl önce başlatmış olduğu yurt dışı büyüme projesine paralel olarak yurt içinde de büyümeye devam ediyor. Piton Döner Marka Sahibi Mehmet İkram Taş ile bir araya geldiğimiz Ekim sayımızda markanın büyüme stratejisini ve yeni yatırım hedeflerini konuştuk.

Döner ülkemizin vazgeçilmez bir lezzeti olarak öne çıkıyor. Piton Döner olarak sektörde büyümenizi sürdürüyorsunuz. Doğru büyüme stratejinizden bahseder misiniz?

Öncelikle kendi bünyemizde açtığımız akademi ile lezzet ve kalitemizi bir standart hale getirerek, alt yapısını oluşturduğumuz franchise sistemi ile yurt içi ve yurt dışında büyüyerek bir markalaşma stratejisi oluşturduk.

Her sektörde olduğu gibi gıda sektöründe de güven oldukça önemli. Sizler müşterinize ve yatırımcılarınıza bu yönde neler sağlamaktasınız?

Piton Döner olarak helal gıda sertifikalı, Türk ve dünya gıda kodeksine uygun ürünler temin edip müşteri ve yatırımcılarımıza güvenerek yatırım yapıp güvenle tüketecekleri bir ürün sunmaktayız.

Günümüz ekonomisini de göz önüne alırsak orta ve uzun vadedeki yatırım hedefleriniz ne yönde şekillenecek?

Günümüzün ekonomik şartlarını göz önünde bulundurarak, 2 yıl önce başlatmış olduğumuz yurt dışı büyüme projemize paralel şekilde yurt içinde de büyümeye devam ediyor ve sağlıklı bir büyüme modeli ile dünyaya açılıyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Piton Döner yeni nesil döner restorancılığı ile sektöre farklı bir bakış açısı katmıştır. Dünyada gelişen jung food talebi ile birlikte tüm yaş gruplarına hitap eden farklı menüsü ile her yaştan insanı doyuran, hem göz hem de damak zevkine hitap eden yepyeni bir lezzet sunarak büyüyoruz. Bu aileye katılmak isteyen tüm yatırımcıları bu farklı lezzete ortak olmaya davet ediyoruz.