AVM

Mardian Mall ile bölgeyi çekim merkezi haline getirdik

Mardian Mall AVM Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü Dilber Ecevit’i ağırladığımız Ekim sayımızda 3. yaşını kutlayan Mardian Mall AVM’nin bölgeye sağladığı katma değeri ve yeni projelerini konuştuk.

2020 yılı Eylül ayında kapılarını ziyaretçilerine aralayan Mardian Mall AVM’nin sektöre girdiği günden bu yana bölgeye ve sektöre katkıları konusunda genel bir değerlendirmede bulunur musunuz?

Öncelikle bölgede istihdama büyük katkı sağlayan dev projemiz ile özel karma konseptte geliştirdiğimiz markalı yaşam projemize 2020 yılında imza attık. Başta Mardin olmak üzere komşu il ve bölgelere değer katmasını hedeflediğimiz projemiz, dünya markalarının hizmet verdiği bir yaşam merkezi olarak AVM dışında 370 adet rezidanstan oluşuyor. Bu proje ile Mardin’i kültürel, yapısal, sanatsal, dinsel ve mistik değerlerinin yanı sıra; artık bölgede alışveriş üssü olarak bölgeyi bir çekim merkezi haline getirmeyi de başardık. AVM’miz bölgenin hem ekonomisini hem de sosyal yaşamını olumlu anlamda etkilemektedir.

Mardian Mall AVM olarak yıl dönümünüze özel düzenlediğiniz etkinlik ve kampanyalardan bahseder misiniz?

Açıldığı günden itibaren müşteri odaklı ve kaliteli hizmet anlayışıyla şehrin en gözde AVM’si Mardian Mall’da 3. yaş festivalinde gerçekleştirdiğimiz etkinlik ve kampanyalarda minikler, birbirinden eğlenceli danslar ve macera dolu oyunlarla keyifli vakit geçirdi. Çocukların gelişimine katkı sağlayan hem eğlenceli hem de eğitici bilgiler içeren Baby Shark müzikali ile dans gösterisi miniklere unutulmaz anlar yaşattı. 3. yaş kutlamaları kapsamında pasta kesimini yönetim kadromuz tüm mağaza çalışanlarımız ve ziyaretçilerimizle birlikte kestik. 1 Ekim Pazar günü düzenlediğimiz dev bir konser ile de 7’den 77’ye herkesin eğlence durağı yine biz olduk.

Yeni yaşında Mardian Mall AVM ziyaretçileri ne gibi yeniliklerle karşılaşacak? Alışveriş, yeme içme, kültürel ve sosyal faaliyetler bağlamında değişen tüketici alışkanlıkları doğrultusunda ziyaretçi sayınızı ve AVM’nizde geçirilen süreyi artırmak adına nasıl bir politika geliştireceksiniz?

Yeni tüketiciler, yalnızca mal edinmenin yanı sıra deneyim de arıyor. Alışveriş kavramına daha az, sosyalleşme ve kültür merkezi olmaya daha çok odaklandık. Buna paralel olarak pazarlama faaliyetlerini müzikal, sanatsal ve sosyal etkinliklerle misafirlerimizin ilgisini çekecek şekilde tasarladık. Açılış tarihimizden bugüne ziyaretçilerimizden gelen talepler doğrultusunda etkinlikleri planlıyoruz. Tarih ve kültür şehri Mardin’e ve çevre illere hitap eden bir yaşam merkezi olarak yeni kampanyalara, edebiyat ve sanat içerikli etkinliklere, söyleşilere, imza günlerine, müzikallere ve atölye çalışmalarına ev sahipliği yapmaya kaldığımız yerden devam edeceğiz. Müşterilerimizin görüş, beklenti, talep ve şikayetlerini yakından takip ediyor ve kendimizi her daim güncelliyoruz. Amacımız; kaliteli hizmet anlayışımızı kaliteli aktivitelerle destekleyerek her defasında unutulmaz olup, ziyaretçi sayımızı daha yukarı çekmek.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Günümüzde misafirlerimizin AVM’den beklentileri giderek artmakta ve çeşitlenmektedir. Zaman kazandırma, maliyet düşüklüğü, saygınlık sağlaması, eğlence olanaklarına sahip olması, karmaşık olmaması vs. şeklinde sıralanabilecek olan bu beklentilere AVM yönetimi olarak hızlı yanıt vermek zorundayız. Sektör hızlı bir değişim içerisinde ve biz de ekip olarak bu hıza uyumluyuz. Esnek çözüm arayışlarına cevap verebilen ve değişen koşullara hızlı adapte olabilen yapıların başarılı olacağı bir süreçteyiz. Amacımız, 2024 yılında gerek maliyetlerin yönetilebilmesi gerek kârlılığın ve verimliğin artırabilmesi gerekse pazar payının korunması ya da genişletilmesi açısından akıllı teknolojiye dayalı müşteri odaklı pazarlama felsefesi üzerinden ilerleyip ziyaretçi memnuniyetini ve ziyaretçi sayımızı en üst seviyede tutmaktır. Dillerin, dinlerin, kültürlerin buluşma noktası ve medeniyetlerin kesişim noktası olan bu şehirde, ziyaretçilerimizi Mardin’e yakışır bir biçimde ağırlamak için heyecanla bekliyoruz.