Uncategorized

TAVADA TAVUK’TAN BİR YENİ SPONSORLUK DAHA

Türkiye genelindeki AVM’lerde büyümesini sürdüren Tavada Tavuk, franchise sistemi ile sektörde öncü olmaya devam ediyor. Bünyesine bir yeni sponsorluk daha ekleyen Tavada Tavuk, Beyaz Futbol’un remi sponsoru oldu.

Türk mutfağında yer edinmiş soslu tavuk ürünlerinin önemini keşfederek 2014 yılından beri damaklarda lezzet şöleni yaşatan Tavada Tavuk, yatırım fizibilitesinin kolaylığı ve hedef ciroların tahmin edilebilir olmasından dolayı AVM’lerde yer alarak büyümesine pozitif katkı sağlıyor. Kendilerine özgü tatlar ile master franchise anlaşması doğrultusunda yurt dışında da hızla büyümeye devam edecek olan Tavada Tavuk, bayileşme sürecinde sektörde rakiplerinden ayrılıyor. Markanın franchise sürecinde en çok dikkat ettiği konuların başında restoranın konumu yer alıyor. Alışveriş merkezleri içerisinde yer alacak restoranlarda 120 ila 150 metrekare arası alanlar Tavada Tavuk için öncelikli tercih oluyor. Aynı zamanda franchise operasyon ekibi tarafından hazırlanan fizibilite raporuyla birlikte, lokasyon ve rayiç kira bedellerini değerlendirerek hareket ediyor. Operasyon ekibi hazırladığı bu fizibilite raporunda, hangi bölgelerde satış olabileceğine ve hedef cirolara dair tablolar çıkararak, yatırımcıları doğru bir şekilde yönlendirmek için çalışırken; iş gücünün yeterli olmadığı noktalarda da bayi açılışına onay vermeyip, yatırımcıları cironun daha kuvvetli olacağı yerlere yönlendiriyor. Tavada Tavuk, franchise operasyon ekibi ile yatırımcılar için hazırladığı fizibilite raporlarının başarı oranını %97 olarak açıklıyor. Yatırımların dönüşüm süresi ile ilgili bu zamana kadar herhangi bir sapma yaşamadıklarının da altını çizen Tavada Tavuk, yatırımcılarına mimari desteklerini de sürdürüyor. Bu doğrultuda bayi belirlediği tarihte restoranı bitirmeyi taahhüt ederse kendisi yaptırabiliyor veya talepleri doğrultusunda Tavada Tavuk’tan anahtar teslim alabiliyor. Aynı sektörde yer aldığı diğer firmalardan farklı olarak inşaattan ya da dükkan tasarımından kazanç elde etme eğiliminde olmayan Tavada Tavuk, rakiplerinin yarısı kadar bir bütçeyle, aynı metrekarelerde restoran kurulumu gerçekleştiriyor. İzledikleri politika ile markayı büyüterek hem Türkiye’de yer almadığı noktalara hem de dünyaya kendini tanıtan Tavada Tavuk, son olarak yeni bir proje ve sponsorluğa imza attı. Tavada Tavuk, Beyaz TV kanalında yayınlanan Beyaz Futbol programının resmi sponsoru olarak adından söz ettirmeye devam ediyor.