Perakende

ALIŞVERİŞİ KEYİF ALINABİLECEK BİR DENEYİME DÖNÜŞTÜRÜYORUZ

Schafer, müşterilerinin ürünleri hakkında daha detaylı fikre sahip olabilmeleri için inovasyona giderek projelerini sürdürürken, aynı zamanda mağaza düzenini ve ferahlığı ön planda tutarak da çalışmalarını yürütüyor. Schafer Yönetim Kurulu Üyesi Murat Aslan ile Ağustos sayımızda markalarını ve yatırımlarını anlattı.

2004 yılından itibaren dinamik ve yenilikçi tasarım anlayışımızla sektörün öncü markalarından biri olduk. Trendleri takip ederek, tüm kategorilerde tüketici ihtiyaçlarına öncelik vererek teknoloji ve fonksiyonelliği ön plana çıkartan geniş ürün gamımızla sektörde fark yaratıyoruz. İlk perakende mağazamızı 2013 yılında İstanbul’da açtık. Sofra küçük ev aletleri ve mutfak kategorilerinin yanı sıra Schafer Home markasıyla ev tekstili kategorisinde de ürünler geliştirerek emin adımlarla sektörde büyüyoruz. 2023 yılı itibariyle 25 büyük ilde toplamda 52 mağazaya ulaştık. Her geçen gün müşterilerimiz için daha ulaşılabilir olma arzusuyla mağaza sayımızı artırmaya ve mağazacılık yaklaşımımızı geliştirmeye devam ediyoruz. 2023 yılında 11 yeni mağaza ve 24 yeni franchise mağaza daha açmayı hedefliyoruz. Aranan bir marka olduğumuzu biliyor, artan şubelerimizle daha çok tüketiciye markamızı ulaştırmak için çalışıyoruz.

Ürünlerimizle vadettiğimiz kaliteyi sağlamak önceliğimiz oldu

Marka olarak hedefimiz, mağazamızı ziyaret eden müşterilerimiz için alışverişi bir zorunluluktan çok keyif alabilecekleri bir deneyime dönüştürmek. Bunun için mimari konseptimizi yenileyerek mağazalarımıza deneyim alanları ekledik. Yenilenen konseptimizdeki bu deneyim alanları sayesinde mağazamızı ziyaret eden tüketiciler ürünlerin kullanımını canlı olarak gözlemleme ve ürünleri deneme fırsatı elde edip ürünlerimizle daha yakından tanışmış oluyorlar. Trendleri takip ederek her geçen gün ürün gamımızı zenginleştiriyor ve yeni ürünlerimizi tüketicilerle buluşturuyoruz. Mağazalarımız içerisindeki konseptleri, trendleri de takip ederek yeniledik. Müşterilerimizin ürünler hakkında daha detaylı fikre sahip olabilmeleri için inovasyona giderek mağaza düzenimizi ferahlığı ön planda tutarak konumlandırdık. Bu anlayışla kısa bir süre önce taşındığımız yeni genel merkezimizde Schafer’ın en büyük mağazasını açtık. Burası bir mağaza olmaktan öte, ziyaretçilerin markamızı çok daha yakından tanımalarını sağlayacak ve tüketicileri ürünlerimizle buluşturmanın yanı sıra mağazamıza yaptıkları ziyaretleri unutulmaz bir deneyime dönüştürmeyi amaçladığımız bir merkez oldu.

Keyifli ürünlerimizle mutfaklara, evlere giren bir markayız. Aynı zamanda ürünlerimizle vadettiğimiz kaliteyi, fonksiyonelliği müşterilerimizin de yaşayıp bir zevke dönüştürmesini sağlamak önceliğimiz oldu. Kısa zaman içerisinde fiyat avantajı sağlayan ürünlerimizin yer aldığı 450 metrekareye kadar büyüklüğe sahip olacak mağazalarımızı da hayata geçirmeyi planlıyoruz. Perakendecilik, diğer satış kanallarından ayrı olarak bizim çok keyifle yaptığımız bir iş. Türkiye’deki birçok AVM’de yer almak, AVM müşterileriyle buluşup markamızla temas etmelerini, deneyimlemelerini sağlamak bize de mutluluk veriyor. Bu konuda işimizi geliştirmeye, birçok noktada Schafer markasının farklı mağaza konseptleriyle var olmaya devam edeceğiz.