Erkek hazır giyim sektörünün öncü markalarından olan Lufian; ürünlerinde rahatlığı, şıklığı ve kaliteyi bir arada sunarken aynı zamanda deneyim odaklı mağazaları ile de sektör de büyümesine devam ediyor. Lufian Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Gümüştepe ile Ağustos sayımızda Lufia’nın deneyim odaklı mağazaları hakkında keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.
Erkek giyimin öncü markalarından Lufian olarak mağazalarınızda deneyim odaklı olma yolculuğunuzu anlatır mısınız?
Lufian olarak, müşterilerimize rahatlığı, şıklığı ve kaliteyi bir arada sunuyoruz. Hem spor hem klasik tasarımlarımızla erkeklerin gardrobunda olması gereken tüm ihtiyaçlara yanıt veriyoruz. Üstün kalite, şıklık ve tarz sunmanın yanı sıra, onlara unutulmaz bir alışveriş deneyimi yaşatmak da önceliklerimiz arasında yer alıyor. Mağazalarımızda, modern ve zarif bir atmosfer yaratmak için özenle tasarlanmış iç mekânlar bulunmaktadır. Deneyim odaklı yaklaşımımızı, mağaza personelimizin özenli ve profesyonel hizmetiyle birleştiriyoruz. Müşterilerimize ürünlerimizle ilgili bilgi vermek, stil önerileri sunmak ve onları en iyi şekilde yönlendirmek için bir ekibimiz bulunuyor. Müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz, onların ihtiyaçlarını anlamak ve karşılamak için çaba sarf ediyoruz. Ayrıca, teknolojiyi de bu sisteme dahil ederek müşteri deneyimini geliştirmeye çalışıyoruz. Dijital kataloglar gibi yenilikçi çözümler sunarak, müşterilerimizin ürünleri daha kolay keşfetmelerini ve seçim yapmalarını sağlıyoruz.
Son zamanlarda özellikle AVM’lerde adınızı sıkça görmekteyiz. Gelecek dönem AVM yatırımlarınızdan okuyucularımıza söz eder misiniz?
2023 yıl sonuna kadar yurt içi ve yurt dışında toplamda 180 mağaza sayısına ulaşmayı planlıyoruz. Önümüzdeki 5-8 yıl içerisinde ise yurt içi ve yurt dışında toplamda 400 adet mağaza daha açma hedefimiz bulunuyor. Ayrıca Lufian olarak bu yıl itibarıyla daha çok kişiye ulaşmak ve hizmet sunmak için erkek koleksiyonlarımızın yanına kadın koleksiyonlarımızı da ekledik.
Lufian erkek giyim sektöründe rakiplerinden önde olmak adına ne tür çalışmalar yapmakta, özellikle müşteri temas noktaları nelerdir?
Günümüzde pek çok markayı içerisinde barındıran erkek hazır giyim sektörü, müşteri tercihlerinde ve pazar çevresinde yaşanan değişimlerin etkisiyle daha da rekabetçi bir hale gelmiş durumda. Dolayısıyla müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve onların deneyimini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla sürekli olarak ilerici araştırmalar gerçekleştiriyoruz. Hızla değişen müşteri davranışları, marka beklentilerindeki özelleşme, teknolojik gelişmelerin etkisi ve yenilikçilik trendlerinin yayılması, müşteri sadakat programlarımızda köklü değişikliklere sebep oldu ve bu değişim sürecinin devam edeceğini öngörüyoruz. Bu bağlamda, dijital dönüşümü merkezimize yerleştirerek müşterilerimizin markamıza duygusal bir bağ kurmasını ve interaktif deneyimler yaşamasını sağlamak için çevrimiçi platformlar üzerinden özel indirimler sunuyoruz. Bu şekilde, müşteri memnuniyetini artırırken, web sitemiz üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerle elde ettiğimiz verileri kullanarak kişiye özel kampanyalar oluşturma imkânı yakalıyoruz. Ayrıca, özellikle Z kuşağına odaklanan dijital platformlarda sosyal medya kampanyaları ve reklamlar düzenliyoruz. Lufian olarak bu zamana kadar yaptığımız çalışmalara her gün yenisini eklemek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sunmak amacıyla yeni yatırımlar ve projeler yapmaya devam edeceğiz.
