AVM

ETKİN BİR YAŞAM MERKEZİOLMA YOLUNDA İLERLİYORUZ

Kampanya ve etkinleriyle bulunduğu bölgenin dikkat çeken AVM’si olan Park Bornova gençlere, çocuklara ve yetişkinlere yönelik yaptığı atölye çalışmaları, etkinlikler ve sosyal sorumluluk projeleri ile yatırımlarına hızla devam ediyor. Haziran sayımızda Park Bornova Outlet Center Genel Koordinatörü Dilek Tunç ile bir araya geldik.

İ zmir’in ilk alışveriş merkezi ve outlet center konseptinin şehirdeki ilk geliştiricisi olan Park Bornova’nın yılın ikinci çeyreğinde güncel kiralanabilir alan ve doluluk oranları nedir, outlet konseptiyle oluşturduğunuz zengin ve ulaşılabilir marka karmanızın ziyaretçi sayınız ve cirolarınıza etkisi konusunda neler söylersiniz?

2023 yılının ilk çeyreğinde büyüme hedefimizi başarıyla gerçekleştirdik. Aramıza yeni katılacak markalarımız ile birlikte doluluk oranımız %100’e ulaşmış bulunmaktadır. Ailemizin üyesi olan 50 ‘ye yakın işyerimiz ve markalarımız ile hedeflerimize ulaşmak için yoğun çalışmaya devam edeceğiz. Ürün çeşitliliğimizin artması ziyaretçi sayımızın ve cirolarımızın artmasındaki en büyük faktörlerden biridir.

Geleneksel alışveriş merkezleri anlayışının ötesine geçmek adına bünyenizde yaptığınız değişiklik, yenilik ve yatırımlarınızı anlatır mısınız?

Hem iç mekân hem de dış mekânda yaptığımız ufak ancak fark yaratan değişikliklerle gelenekselliğin ötesine geçip, daha estetik ve ferah bir alışveriş ortamı oluşturuyoruz. Bulunduğumuz lokasyon ile orantılı doğru analizlerle farklılaşma adına güzel çalışmalar içerisindeyiz.

Bulunduğunuz lokasyon itibariyle Park Bornova’nın bölgeye ve bölge halkına kültür, sanat ve ekonomik değerde katkıları nedir?

Gençlere, çocuklara, yetişkinlere yönelik yaptığımız atölye çalışmaları, etkinlikler ve sosyal sorumluluk projeleri ile bölgenin AVM’si olmanın sorumluluklarını üstlendik. Kaliteli aktivitelerle müşterilerimize unutulmaz anlar yaşatıyoruz. Sadece alışveriş merkezi değil etkin bir yaşam merkezi olmayı hedefliyoruz. Hep birlikte daha iyiye ve güzele ulaşacağız.