Sektörü yakından takip ederek farklılaşma ve yaşam alanı olma yolunda hızla ilerleyen Selway Outlet, Çatalca’daki yeni projesi için hazırlanıyor. Marka görüşmelerine yakın zamanda başlayacak olan Selway Outlet adına Yatırımcı Temsilcisi Beste Demir ile Haziran sayımızda keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.
Selway Outlet olarak marka değerinizi korumak ve daha yukarı taşımak adına ne tür çalışmalar yapmaktasınız?
Selway Outlet olarak sektörü sıklıkla takip ederek, farklılaşmak adına yeni stratejiler geliştiriyoruz. Bunun dışında müşterilerimizin geri bildirimlerine oldukça değer veriyoruz. Müşteri memnuniyetinin markalaşma sürecinde çok büyük bir etkisi olduğunu farkındayız. Onların beklentilerine kulak vererek birebir ilgilenmeye çalışıyor, marka değerimizi sürdürülebilir hale getirmeye gayret gösteriyoruz.
AVM’ler yaşam alanı yolma yolunda hızla ilerlemekte. Sizler bu konu dahilinde müşterilerinize en iyi hizmeti vermek adına çalışmalarınızdan söz eder misiniz?
Selway Outlet her zaman ihtiyaca uygun projeler yaratmaya özen gösterir. Müşterilerin kendini yaşam alanı içerisinde hissetmeleri için; proje lokasyonu, tesis içerisinde bulunan otopark alanları, yürüme yolları, marka mixi, operasyonda bulunan hizmetler oldukça önem taşıyor. Kendinizi müşteri yerine koyarak sürekli hizmetinizi ve projenizi yenilemeniz gerekiyor. Siz memnunsanız, müşterilerde memnun oluyor.
AVM’ler sürdürülebilir olmak için ne yönde önlemler alıp ne tür yatırımlar yapmalıdırlar?
Sistemi ve yenilikleri her zaman takip etmek gerekiyor. Sürekli değişen dünyada bu değişimleri takip etmek ve olabildiğince projenize yansıtmak oldukça önemli. Piyasadaki değişikliklere adapte olabilmek için yeni trendleri sürekli takip ederek projemize entegre ediyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Selway Outlet olarak İstanbul Çatalca mevkiinde ailemize yeni bir proje katıyoruz. Bu güzel haberi de buradan duyurmak isteriz. Çok yakında marka görüşmeleri başlayacak olan Selway Outlet Çatalca’nın sektöre yeni bir soluk getireceğine inanıyoruz.