Uncategorized

PİDEM, YENİ MOBİL UYGULAMASIYLA MİSAFİRLERİNİ DAHA YAKINDAN TANIYACAK

2023 yılında toplam 25 yeni restoranı misafirleriyle buluşturacak olan Pidem, hayata geçireceği yeni mobil uygulama ile misafirlerini daha yakından tanımayı ve onlara özel farklı kampanyalar geliştirmeyi hedefliyor. Pidem İş Geliştirme Direktörü Haluk Karakaş’ı ağırladığımız Haziran sayımızda Karakaş hem yıl içinde gerçekleştirecekleri yatırımları hem de yeni mobil uygulamanın detaylarını okurlarımız için anlattı.

Pidem olarak Türkiye’nin birçok yerinde isminizi görmekteyiz. Kalitenizden ödün vermeden birçok yerde bayi açmaya devam ediyorsunuz. Yılın geri kalan döneminde ve uzun vadedeki yatırım planlarınız nelerdir?

2023 başından bu yana açtığımız tüm Pidem restoranlarını franchise olarak açtık. Yılın geri kalanında da açılacak tüm restoranları öncelikli olarak franchise yatırımcılarımızla birlikte açmak üzerine sistemi kurguluyoruz. 2023’te toplam 25 Pidem restoranı açmış olmayı hedefliyoruz.

Franchise sisteminizi anlatır mısınız, sizi tercih eden yatırımcılarınıza sağladınız avantajlar ve Pidem olarak sizlerin yatırımcılarınızda aradığınız özellikler nelerdir?

HD Holding ailesinde bulunan 3.000 çalışanın da sahip olduğu 3 önemli prensibi var: “ürün kalitesi”, “misafir memnuniyeti” ve “her zaman uygun fiyat” odaklı olmak. HD Holding markalarından Pidem; franchising sisteminde de yatırımcılarından bu 3 ana prensibe sahip olmalarını bekliyor. Franchise modeli kazan kazan stratejisi ile hazırlanan bir model üzerine kurgulanmış. Öncelikli hedef, franchise alan yatırımcıların sistemden çok memnun kalarak ikinci ve üçüncü franchise restoran talepleriyle geri dönmesi. Restoranların lokasyon seçiminden başlayarak açılışına kadar yapılan çalışmalar Pidem ekipleri tarafından yürütülüyor. Açılış sonrasında ise kalite denetimleri ve gizli müşteri denetimleriyle verilen destek düzenli olarak devam ediyor. Ürün tedariği, Pidem’in et işleme tesislerinden tüm denetimlerden geçerek sağlanıyor. Yatırımcılara sürekli pazarlama iletişimi, tedarik zinciri yönetimi ve insan kaynakları yönetimi ile çalışan eğitimi konularında da destek veriliyor. Pidem franchise başvuruları için öncelikle adaylar tarafından franchise ön başvuru formu dolduruluyor ve adaylarla görüşülüyor. Alan seçimi sonrasında mimari proje hazırlanarak uygulamaya konuluyor. Personel alımı ve eğitimi Pidem tarafından yönlendiriliyor, her aşama operasyon ekibi tarafından desteklenerek kontrol ediliyor ve gerekli tüm yönlendirmeler yapılıyor.

Teknolojinin kaçınılmaz olduğu bu dönemde dijital tarafınız için ne tür çalışmalar yürütmektesiniz, dijitalleşme ile markanızda neler değişti?

Mobilite ve dijitalleşme, sektördeki tüm şirketler için farklılaşma yaratacak unsurların başında geliyor. Biz de ajandamızda paket servis ağımızı büyütmeye ve gelişen teknolojilere uyum sağlayacak sistemler geliştirmeye öncelik verdik. Yakında lansmanını yapacağımız Pidem’e özel geliştirdiğimiz yeni mobil uygulamamız ile, misafirlerimiz restoranda uygulama üzerinden QR kod okutarak sadakat programımıza özel hazırlanan kampanyalardan kasada faydalanabilecek. Ayrıca uygulama üzerinden önceden sipariş verip, “restorandan gel-al” seçeneğiyle yoğun saatlerde sıra beklemeden siparişlerini teslim alabilecekler. Bu dijitalleşme ile birlikte bizler de misafirlerimizi çok daha yakından tanıyacak ve onlara özel farklı kampanyalar geliştirebilecek duruma geleceğiz.