Perakende

BARGELLO, KALİTEDEN ÖDÜN VERMEDEN BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRÜYOR

300’den fazla koku çeşidini 40 ülkede 600’ü aşkın mağaza ile tüketicilerle buluşturan Bargello, 70 yılı aşkın deneyimi ile sektörde gelişen trendleri yakından takip ederek hayata geçirdiği inovatif ürünleri müşterilerinin beğenisine sunuyor. Bargello Satış Pazarlama Direktörü Taha Can’ı ağırladığımız Haziran sayımızda bu yazın öne çıkan kokularını ve online satış kanallarındaki performanslarını konuştuk.

Bargello olarak Türkiye genelindeki yatırımlarınız ve mağaza konseptleriniz hakkında okuyucularımızı bilgilendirir misiniz?

70 yılı aşkın deneyimimiz ile sürekli inovasyon yaparak ve gelişen dünyayı yakından takip ederek sektöründe dünyanın en iyi markaları arasında olmayı hedefliyoruz. Türkiye genelinde bulunan 400’den fazla mağaza sayımızla kaliteden ödün vermeden büyüyerek sektörde söz sahibi olmaya devam ederken, perakende kanalındaki geniş tecrübemizle de yatırımlar yapmayı ve mağazalaşmayı sürdürüyoruz. Yenilik ve trendleri yakından takip eden ve uygulayan bir marka olarak, mağaza dekorasyonlarımızda da modern ve zamansızlığı ifade eden konseptimizin uygulamasına devam ediyoruz.

Yaz mevsiminin yaklaştığını gittikçe hissediyoruz. Bu konu bağlamında yeni koleksiyonlarınızdan söz eder misiniz, bu yazın trend kokuları neler olacak?

Yaz aylarına geçiş yaptığımız dönemlerde tüketicilerin, enerjilerini tazeleyecek ve kendilerine mevsimin tüm güzelliklerini hatırlatacak çiçeksi, tatlı ve meyveli kokulara yönelebildiklerini söyleyebiliriz. Biz de mevsimi ilk olarak Tempo Bliss ve Breeze gibi Selective Serisi’nin iddialı çiftiyle karşıladık. Sadece mevsime yönelik değil, dört mevsim imzasını taşımak isteyen tüketicilerimiz için de Black Serisi’nin High Patchouly – Black Musk ikilisi ve Niche Gold Serisi ürünleri yazın trend kokuları arasında yer alacaktır.

Online kanallarınızın size ve müşterilerinize kattığı avantajlar nelerdir?

Bargello olarak, değişen dünyayı, gelişen teknolojiyi yakından takip etmeye ve sektörde öncü olacak adımlar atmaya çalışıyoruz. 2012 yılında kendi e-ticaret sayfamızı kurarak online alışverişe başladık. Marka bilinirliği ve aktif kullanıcı sayısı yüksek dijital pazar kanallarında da yer alarak online pazardaki payımızı da artırdık. Dijital pazar kanallarında tercih edilen ve konuşulan bir markayız. Müşterilerimize kaliteyi uygun fiyatlarla sunmanın yanı sıra müşteri memnuniyetine her şeyden fazla önem veriyor, hızlı teslimat yapıyor ve ürünlerimizin de daima arkasında olduğumuzu hissettiriyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Bursa’da uluslararası standartlara uygun ve %100 yerli üretim yapan Bargello Perfume, yurt dışında da büyümeye devam ediyor. Yüzlerce farklı kokuya sahip ürünlerimizi Avrupa, Afrika, Asya ve Orta Doğu bölgelerinde bulunan 40 ülkede 600’ü aşkın mağaza ile kullanıcılara sunuyoruz. 300’den fazla koku alternatifi ve geniş ürün yelpazesine sahip Bargello; parfüm, vücut spreyi, duş jeli, sıvı sabun, kolonya, deodorant, roll on, antiperspirant, mum, ortam kokusu, araç kokusu ve kurumsal kokulandırma cihazı olan ScentPlus gibi farklı ürünleri kalite standartlarına uygun olarak tüketicilerinin beğenisine sunuyor.