AVM

İÇ VE DIŞ PAZAR BAĞLANTILARIMIZ GİDEREK ÇOĞALIYOR

Kılıç Lunapark, yurt içi ve yurt dışı eğlence sektöründe çok daha emin adımlarla projelerini yürütüyor. 20 ülkeye ihracat gerçekleştirmekte olduklarını söyleyen Kılıç Lunapark ve Eğlence Yerleri İhracat Müdürü Abdurrahim Bulunmaz Avrupa ile bağlarının güçlendiğini de dile getirdi.

Türkiye ve yurt dışı pazarında eğlence sektöründeki konumuz nedir?

Bizim Kılıç Lunapark olarak Türkiye pazarına girişimiz 1970’li yıllara dayanıyor. Sektörün en başından beri nesilden nesile geçen bir işletmeyiz. Yurt dışı pazarında ise başta Fransa olmak üzere bütün Avrupa ülkelerine ihracatımız her geçen yıl artmakta. Bunun yanı sıra Rusya, Arabistan, Kazakistan ve Özbekistan olmak üzere 20 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Hem yurt içi hem de yurt dışı pazarlarında birçok referansımız bulunmakta. Özellikle yurt dışında birlikte çalıştığımız firmalar ile hem ilişkilerimizi güçlendirdik hem de eski müşterilerimiz bize yeni müşteriler kazandırdı. Bununla birlikte iç pazar ve dış pazar bağlantılarımız giderek çoğalıyor. Sektörde hızlı adımlarla ilerliyoruz.

Kılıç Lunapark’ın üretim aşamasında ve parklarının genelinde güvenlik adına aldığı önlemler nelerdir?

Kılıç Lunapark olarak bizim en fazla dikkat ettiğimiz ve önem verdiğimiz unsur her zaman güvenliktir. Üretim fabrikamızda lunapark makinelerimiz TÜV ve ‘’EN13814’’ kalite belgelerine göre üretiliyor. Gerekli bakımları rutin kontrollerle yapılmasının yanı sıra yönetmeliğe uygun şekilde hareket ediyoruz. Kullanmış olduğumuz malzemenin her zaman en iyisini tercih ediyoruz. Böylece yaşanabilecek olumsuzluklar ve kazalar en aza indirgenmiş oluyor. Şu ana kadar yaşanmış bir aksilikle karşı karşıya kalmadık. Bunun için denetmenler ile birlikte çalışıyoruz

OUR DOMESTIC AND FOREIGN MARKET RELATIONS ARE GRADUALLY INCREASING

Kılıç Lunapark carries out its projects with much more confident steps in the domestic and foreign entertainment sector. Stating that they export to 20 countries, Kılıç Lunapark and Entertainment Venues Export Manager Abdurrahim Bulunmaz also mentioned that their relations with Europe have strengthened.

What is your position regarding the entertainment sector in the Turkish and foreign markets?

Our access to the Turkish market as Kılıç Lunapark dates back to the 1970s. We are a business passed from generation to generation since the very beginning of the sector. Our exports to all European countries, especially France, are increasing every year in the foreign market. In the meantime, we export to 20 countries including Russia, Saudi Arabia, Kazakhstan and Uzbekistan. We have many references in both domestic and foreign markets. We have strengthened our relations with the companies we work with, especially abroad, and also our former customers have gained us new customers. In addition, our domestic and foreign market relations are gradually increasing. We are taking fast steps forward in the sector.

What are the precautions taken by Kılıç Lunapark during the production phase and throughout its parks in terms of safety?

The most important point that we, as Kılıç Lunapark, pay the most attention to is always safety. In our production facility, our amusement park machines are manufactured according to TÜV and “EN13814” quality certificates. Besides carrying out the necessary maintenance with routine checks, we act in accordance with the regulation. We always prefer the best kind of material we use. Thus, potential problems and accidents are minimised. We have not faced any setbacks so far. We work together with the inspectors for this.