30 yıllık deneyimleri ile eğlence sektörüne yön veren Playland, 100’ü aşkın eğlence merkezi ile hitap ettiği yaş gruplarına eğlenceyi bulmaları adına her türlü hizmeti sağlamaya devam ediyor. Playland CEO’su Seydi Taş ile Mart sayımızda bir araya geldik.
Hitap ettiğiniz yaş gruplarının Playland Eğlence Merkezleri’nde eğlenirken öğrenebilecekleri konseptlerle vakit geçirebilmelerini sağlamak adına nasıl bir yol izliyorsunuz?
Playland, 30 yıllık hayatı boyunca toplumların teknolojinin seyri ile değişen eğlence ihtiyaçlarını takip eden bir firma kültürüne sahip olmuştur. 100’ü aşkın eğlence merkezi ile Playland, çocuk ve aile eğlencesi özelinde sahip olduğu bilgi birikimi ile güncelin ötesinde eğlence konseptleri üretmek için çalışıyor. Teknoloji rüzgarının yarattığı toz bulutu arasında çocuk ve gençlerin ihtiyacı olan eğlenceyi bulmaları için bir yol gösterici işlevi görüyor. Playland olarak, geleceğimiz olan çocuklarımızın fiziksel ve sosyal gelişimini önemsiyor; eğlenceyi tüm duyuları ile hissedecekleri ve her geçen gün yenilerini eklediğimiz eğlence konseptlerimiz ile hayat boyu öğrenme yolculuklarında onları destekliyoruz.
Playland bünyesinde yer alan mobil aplikasyonla müşteri sayınızda ve cironuzda değişimler yaşandı mı, aplikasyonun markanıza katkıları neler oldu?
Playland Mobil uygulaması ziyaretçilerimizin eğlenceye giden yolda ödeme, sıra bekleme gibi ön hazırlık sürelerini kısaltıp, eğlenceye ayırdıkları vakti daha verimli kullanmalarını sağlıyor. Ayrıca, ziyaretçilerimiz uygulamaya özel kampanyalardan faydalanıyor ve uygulama üzerinden harcadıkları her tutar karşılığında jeton biriktirip, biriktirdikleri jetonlarla eğlenceye kaldıkları yerden devam ediyorlar. Tüm bu özellikler ve dahası ile Playland Mobil hem ziyaretçilerimize hem de markamıza değer katmayı sürdürüyor.
Eğlence sektörünün hem üretici hem de işletmecilik tarafında yer alan bir marka olarak, yurt içi ve yurt dışında müşteri ve yatırımcı nezdinde sektöre olan talebi nasıl değerlendiriyorsunuz?
Yurt içinde ve yurt dışında ziyaretçilerin eğlenceye olan ilgi ve ihtiyacı her geçen gün artış gösteriyor; keza, yurt dışındaki yatırımcının ilgisi de bu şekilde. Fakat yurt içindeki yatırımcıların, ziyaretçilerin eğlenceye olan eğilim ve beklentilerini takip etmek ve bunların hızına yetişmekte başarılı bir görüntü çizdiklerini söyleyemem. Türkiye’deki ziyaretçilerin eğlenceye yönelik beklentilerinin karşılanması, Playland gibi dünyadaki eğlence anlayışına yön veren firmaların yatırımcılar ile işbirliği halinde, yenilikçi eğlence konseptlerinin hayata geçirilmesi ile mümkün olabilir.
WE CARE ABOUT THE PHYSICAL AND SOCIAL DEVELOPMENT OF OUR CHILDREN WHO ARE OUR FUTURE
Leading the entertainment sector with its 30 years of experience, Playland continues to provide all kinds of services to the age groups it appeals to find amusement with more than 100 entertainment centres. We interviewed Seydi Taş, CEO of Playland, in our March issue.
How do you ensure that the age groups you appeal to can spend time at Playland Entertainment Centres with concepts that they can learn while having fun?
Over the course of its 30-year life, Playland has had a corporate culture following the changing entertainment needs of societies with the course of technology. Playland, with more than 100 entertainment centres, strives to produce entertainment concepts beyond the present with its know-how in children and family entertainment. It serves as a guide for children and young people to find the entertainment they need among the dust cloud created by the storm of technology. As Playland, we care about the physical and social development of our children, who are our future; we support them in their lifelong learning journey with our entertainment concepts, where they will experience amusement with all their senses and we add new ones every day.
Have there been changes in the number of your customers and revenue with the mobile application within Playland, what have been the contributions of the application to your brand?
Playland Mobile application allows our visitors to use the time they allocate for entertainment more efficiently by shortening the preparation time on their way to entertainment such as payment and queuing. Also, our visitors benefit from special campaigns exclusive to the application and accumulate tokens for every amount they spend through the application and continue the fun from where they left off with the tokens they accumulate. Playland Mobile continues to add value to both our visitors and our brand with all these features and more.
How do you evaluate the demand for the sector from customers and investors in Turkey and abroad as a brand involved in both the production and management ends of the entertainment sector?
The interest and need of domestic and international visitors for entertainment is increasing day by day, and so is the interest of investors abroad. However, I cannot claim that domestic investors have been successful in keeping up with the trends and expectations of visitors in terms of entertainment and adapting to their pace. Meeting the entertainment needs of visitors in Turkey can only be possible through the introduction of innovative entertainment concepts by companies such as Playland, leading the world’s understanding of entertainment, in co-operation with investors.