FinTech Öne Çıkanlar

KARMAŞIK BAYİ TAHSİLATLARINDAKİ TÜM DÜĞÜMLERİ LİDİO ÇÖZÜYOR

Ödemeler dünyasındaki derin uzmanlığı ve yeni nesil yaklaşımıyla sektörde ezber bozan Lidio, karmaşık bayi tahsilatları konusundaki tüm düğümleri ödüllü Bayi Tahsilat Servisi ile çözüyor.

İşletmelerin yerel ve küresel ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerin yanı sıra temas edilecek milyonlarca tüketiciye de çok kanallı ve özgür ödeme deneyimi sunmayı hedefl eyen Lidio, Bayi Tahsilat Servisi ile işletmelerin tüm bayi/alt bayi tahsilat süreçlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde yönetmeyi mümkün kılıyor. Lidio Ürün Direktörü Ayça Küçük, Bayi Tahsilat Servisi hakkında şunları söylüyor; “Türkiye’nin en büyük ve en kapsayıcı ödeme platformu Lidio olarak KOBİ’den Fortune 500’e her ölçekten şirketin ödemelerini özgürleştiren yeni nesil fi nansal servislerimizi Lidio ile Özgür Ödemeler Dünyası çatısı altında işletmelere sunuyoruz. Çok kanallı satış yapan işletmelerin kısa sürede göz bebeği olan Bayi Tahsilat Servisimiz, işletmelerin karmaşık tahsilat süreçlerini pek çok açıdan kolaylaştıran özelliklere sahip. Lidio’da geliştirdiğimiz tüm ürünler için bilgi güvenliği ve hız olmazsa olmaz özelliklerdir. Bunun yanında ürünlerimizin fonksiyonlarını belirlerken farklı sektörlerden, farklı işlem hacimlerinde işletmelerin ihtiyaçlarını dinlemeyi de çok önemsiyoruz. ‘Bu ürün herkese uyar’ bakış açısından uzak, işletmelerin ihtiyaçlarını, hikayelerini, hatta büyüme hedefl erini dinleyip ürünlerimizi geliştirdiğimiz bir metodoloji izliyoruz.”

7/24 destek verecek bir ekip konumlandırdık

Küçük konuşmasına şöyle devam etti; “Bayi Tahsilat Servisi uygulamasının diğer çözümlerden farklı olarak entegrasyon gerektirmeksizin işletmelerin kullanımında olabilmesi, Lidio’nun ödemeleri özgürleştiren vizyonuyla birebir örtüşen bir özellik. İşletmelerin ileri düzey ihtiyaçları için de entegrasyon departmanımıza bağlı 7/24 destek verecek bir ekip konumlandırdık. Lidio Bayi Tahsilat ürünümüz sağlık, tekstil, inşaat, tarım, otomotiv, toptan gıda gibi pek çok sektöre uyumlandırılabilmesiyle de fark yaratıyor. Ayrıca işletmelere bayilerden yapılan tahsilatların detaylı raporlarını görme ve 7/24 takip etme ve bu sayede nakit akışının kontrolünü tamamen ana işletmede tutma imkânı tanıyoruz.” Altın PSM ödülünün sahibi olduk Dijital çözümlerinden de bahseden Küçük; “ERP programlarıyla entegre çalışma özelliği sayesinde ürünümüz muhasebe programlarına kolay ve hızlı entegrasyon gerçekleştirerek operasyonel yükleri azaltıyor. Lidio Bayi Tahsilat Servisi, tüm tahsilat işlemleri için tek platform olma özelliği taşıyan, sahtecilik faaliyetlerini %95’in üzerinde azaltan, işletmelerin maddi kayıplarını önleyen yöntemler de barındırıyor. Finans sektörünün enlerinin ödüllendirildiği PSM Awards’22’nin Dijital Dönüşüm kategorisinde bu yıl Bayi Tahsilat Servisimiz ile Altın PSM ödülünün sahibi olduk. Ödemelerini yeniden şekillendirmek, ihtiyaca göre kişiselleştirilebilir ve esnek entegre çözümlerimizle fi nansal süreçlerini dijitalleştirmek isteyen tüm işletmeleri, Lidio’nun özgür ödemeler dünyasına davet ediyoruz.” diyerek konuşmasını noktaladı. Lidio Bayi Tahsilat ürününün öne çıkan özellikleri şöyle sıralanıyor: 7/24 online tahsilat yapılabilmesi, Kredi kartı, anında havale, FAST ile ödeme alma Uzaktan/sahadan tahsilat yapılabilmesi, Bayi, alt bayi hakkediş ödemelerinin yönetimi, Mutabakat raporlamaları, Ödeme sayfalarının işletmeler tarafından tasarlanabilir olması, Borç & Fatura sorgulama entegrasyonları, Kullanıcı Doğrulama Entegrasyonları (Single Sign On) ERP entegrasyonu (SAP)