Fırat X DeFacto koleksiyonu teknolojinin gücünü, DeFacto’nun yenilikçi moda anlayışıyla harmanlıyor.
DeFacto’dan yapılan açıklamaya göre, şirket, Türkiye’nin başarılı karikatüristlerinden Uğur Gürsoy’un hayat verdiği Fırat karakteriyle birlikte Web 3.0 dünyasına hızlı bir giriş yapıyor.
Moda ve yeni trendleri, teknolojinin gücüyle birleştiren ve sektörde öncü çalışmalara imza atan DeFacto, Fırat ile hazırladığı koleksiyonla Web 3.0 dünyasına da yenilikçi yaklaşımını taşıyor ve ekosisteme değer katıyor.
Verilen bilgiye göre, Fırat X DeFacto koleksiyonu, sweatshirt, hoodie, eşofman altı gibi parçalarla beraber bere, çorap, çanta ve suluk gibi aksesuarların bir araya geldiği 28 parçadan oluşuyor.
Ürünlerin üzerinde bulunan QR kodları, müşterileri Instagram’da hazırlanmış özel artırılmış gerçeklik (AR) filtrelere yönlendiriyor ve Fırat x DeFacto dünyasını ‘fijital’ ortamda deneyimletiyor.
DeFacto, bu deneyimle Türkiye’de ilk kez Target Tracking AR Filtre uygulamasını kullanan markalar arasında yerini alarak olarak öne çıkıyor.
Koleksiyonun tasarımları, Web 3.0 dünyası aracılığıyla hayata girmiş kelimelerden oluşurken, sevilen karikatür kahramanı Fırat’ın renkli dünyasını tasarımlara taşıyor.
DeFacto’nun Web 3.0 dünyasının başarılı projelerinden biriyle güçlerini birleştirdiği, moda dünyasına yön veren Fırat X DeFacto koleksiyonu ile dijital dünyanın bir parçası olmak isteyen tüm moda severlerin beğenisine sunuluyor.