Eğlence

SOCIAL BOOTH TURKEY, EĞLENCEYİ KATAR’A TAŞIYOR

Social Booth Turkey Kurucusu Yavuz Güven’i ağırladığımız Ocak sayımızda Güven, ilk yurt dışı yatırımlarını Katar’a gerçekleştirdiklerini aktararak, devamında da birçok farklı ülkede ziyaretçilerinin eğlenceli ve ölümsüz anılar biriktirmeleri için yatırımlarını sürdüreceklerini ifade etti.

Social Booth Turkey olarak tüketicilere özel bir deneyim yaşatıyor olmanızın markanıza ve büyümenize katkılarından bahseder misiniz, tüketici nezdinde bilinirliğinizi artırmak adına nasıl bir yol izliyorsunuz?

Social Booth Turkey Fotoğraf Kabini; GreenBox altyapısı ile çekilen fotoğrafl arı, anında sosyal medyada paylaşım imkanı sunan bir teknoloji ile insanların eğlenceli zaman geçirdikleri ve tüketiciye özel deneyim imkanı yaratan bir kabin özelliği taşımaktadır. Belirli aralıklarla yazılımda yaptığımız güncellemelerle tüketicilere farklı deneyimler sunmanın yanında özel günlere uygun güncellemeler de yaparak tüketicinin eğlenerek zaman geçirmesini hedefl iyoruz. Konsept olarak bu alanda tek olmamız ticari anlamda avantaj gibi görünse de, tüketiciler açısından ürünümüze olan ilgi ve bağlılığı her geçen gün artırmak üzere çalışmalar yapıyoruz. Gerçekleştirdiğimiz yenilikler, arka plan güncellemeleri, yazılım geliştirmeleri sayesinde tüketicilerimizin markamıza ve ürünümüze olan ilgisi her geçen gün artıyor ve tüketicilerimizin bu teveccühü markamızın büyümesine ciddi anlamda katkı sağlıyor.

2023 yılında eğlence sektöründeki yeni trendler neler olacak, sektörde farklılaşan nelere tanıklık edeceğiz?

Her an değişen ve gelişen teknoloji ile birlikte 2023 yılında tüm sektörlerde olduğu gibi eğlence sektöründe de farklılıklar göreceğimizi düşünüyorum. Tabii teknolojinin yanı sıra bireyler olarak hayata bakış açımız, önceliklerimiz ve beklentilerimiz de yeni trendlerin belirleyicisi olacak. 2023 yılında biz de tüketici deneyimlerini daha özel hale getirecek bazı uygulamalar gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Bu uygulamalar ile tüketici nezdinde bilinirliğimizin de artacağı kanaatindeyiz. Özellikle sosyal medya ayağımızı güçlendirerek, ürünümüzü sürekli kullanan, deyim yerindeyse “fanlarımızla” etkileşimlerimizi artırmayı planlıyoruz. Ayrıca yeni ödeme sistemlerinin de eklenmesi ile tüketicilerimize sağlayacağımız kolaylıklar sayesinde kullanım sayılarımızın daha fazla artacağını düşünüyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Yurt içinde birçok yeni lokasyon ile büyümeye ve bu eğlenceli hizmeti tüketicilerimizle buluşturmaya devam ederken, 2023 yılı Ocak ayı itibariyle yurt dışında da faaliyetimize başlayacağız. Katar’da atacağımız bu ilk adımın diğer ülkeler ile büyümesini, tamamı yerli üretim olan ürünümüzün birçok farklı ülkede, ziyaretçilerinin eğlenceli ve ölümsüz anılar biriktirmesine vesile olmasını temenni ediyoruz.