Perakende

KOLEKSİYONLARIMIZDA KADININ EN GÜÇLÜ DUYGULARINDAN İLHAM ALIYORUZ

2020 yılından bu yana marka değerlerinin arasına dijital dönüşümü de ekleyerek teknoloji odaklı projeler de hayata geçiren NaraMaxx; sadelik, zarafet ve dinamik ruhu yansıtan koleksiyonlarında kadının en güçlü duygularından ilham alıyor. NaraMaxx Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Özkarakaşlı’yı ağırladığımız Ocak sayımızda yeni yıldaki hedeflerini konuştuk.

NaraMaxx olarak 2022 yılını kendi bünyeniz dahilinde değerlendirir misiniz?

2022 sadece Türkiye için değil, tüm dünya ülkeleri için zorlu bir sene oldu. Pandeminin ekonomik etkilerine ek olarak, savaş ile enfl asyon hızla yükseldi. Covid-19 bize 1 yıllık planlama yapmanın yeterli olmadığını kanıtladı. Bu nedenle tüm departmanlar için oluşturduğumuz geniş çaplı plan ile 5 yıllık stratejilerimizin temellerini attık ve zorlu şartlara rağmen hedefl erimizi gerçekleştirdiğimiz bir seneyi geride bıraktık. Sadece mağaza sayımızı değil AR-GE ve tasarım ekiplerimizi de büyüttük ve mağazacılığın önemli kollarından biri olan e-ticaret alanındaki yatırımlarımızı da artırdık. Üretim ve depolama süreçlerimizi sistemlerle destekleyerek gelecek sezonlara hazırlık yaptık.

Yeni yılda yurt dışı yatırımlarınız ne yönde olacak?

“Sen Özelsin” sloganıyla yola çıktığımız markamız 2010 yılından beri Türkiye’de hizmet vermektedir. Marka bilinirliğimizin önemli derecede arttığı son 5 yıllık süreçte Avrupa ülkeleri de dahil olmak üzere komşu ülkelerimizden de talepler görmek bizleri mutlu ediyor. 2021 yılında İngiltere’de e-ticaret faaliyetimizi hayata geçirdik. 2023 yılında uluslararası pazarlarda stratejik partnerlerimizle büyümeyi hedefl emekteyiz.

Koleksiyonlarınızı oluştururken dikkat ettiğiniz hususlar nelerdir, son trendler doğrultusunda çalışmalarınıza nasıl bir yön verdiniz?

NaraMaxx; sadelik, zarafet ve dinamik ruhu yansıtan koleksiyonlarında kadının en güçlü duygularından ilham alıyor. Zamanın ruhuna dokunan ve dinamik hayata yön veren yaklaşımımız tüm sezonlarda stilinize yeni bir boyut sunuyor. Sezonun trendi derin ve gizemli kombinler, özgürlük hissini çağrıştıran desenler ile sizi fark etmeden bir labirent yolculuğuna çıkartıyoruz. Daha iyi bir dünya için doğaya saygılı ve sürdürülebilir üretim teknolojileriyle hazırlanan koleksiyonlarımız yenilikçi bakış açısı ve farkındalığı ile çevreci duruşunu vurguluyor.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

Teknolojinin her geçen gün daha da öne çıktığı bir dünyada yaşıyoruz. NaraMaxx olarak 2020 yılında marka değerlerimize dijital dönüşümü ekledik ve teknoloji alanında yeni yatırımlar yapmaya başladık. 2021’de Meme Kanseri Farkındalık Ayı’na özel hazırladığımız video NFT çalışması ile Türkiye’nin ilk moda NFT’sini oluşturan marka olduk ve bu sosyal sorumluluk projesinin satışından elde edilen gelirin tamamını MEMEDER’e bağışladık. 2022’de ise Decentraland metaverse platformunda bir mağaza açılışı gerçekleştirdik. -146,16 koordinatlarında bulunan mağazamızda müşterilerin dilediği ürünü satın alabilmesi için web sitemize köprüler bulunmaktadır. Tüm bu çalışmalara ek yenilenen mobil uygulamamız ile 2023 yılında müşterilerimize rahat ve yenilikçi bir alışveriş deneyimi sunmak için çalışmalarımıza devam etmekteyiz.