Yıl içinde geliştirdikleri stratejilerle doluluk oranını %90’a çıkaran Kaysermall AVM, 2023 yılında %100 doluluk oranına ulaşmayı hedeflerken, ziyaretçilerin memnuniyetini üst seviyede tutmak adına da çalışmalarını sürdürecek. Kaysermall AVM Pazarlama ve Kiralama Müdürü Zeynep Gözüngi ile bir araya geldiğimiz Aralık sayımızda hem yeni yıl kampanya ve etkinlik çalışmalarını hem de yıl içinde sergiledikleri performansı konuştuk.
2022 yılını uğurlamaya sayılı günler kala Kaysermall Outlet olarak yıl sonuna dair ziyaretçileriniz için düzenleyeceğiniz etkinlik ve kampanya çalışmalarınız neler olacak?
2022 yılı bizim ve değerli müşterilerimiz açısından dolu dolu bir yıl oldu. Elbette yılı uğurlarken etkinliklerimizin planlamalarını yaptık. Özellikle anne ve çocuk etkinliklerimiz çok beğeniliyor ve seviliyor. Aynı zamanda sıra dışı etkinlikler, müşterilerimizi şaşırtacak ve AVM’ye ticari anlamda güzel geri dönüşler sağlayacak farklı ticari kampanyalar ve etkinliklerle hem 2022’yi hakkıyla uğurlamaya hem de 2023’e güzel bir merhaba deme hazırlığındayız.
Outlet konseptli bir AVM olarak yer aldığınız sektörde marka karmanızın ziyaretçi oranı ve cirolarınıza etkisi nedir?
Enfl asyonist ortamda tüketim alışkanlıkları ve tercihlerin değişmesiyle outlet konseptiyle hizmet veren alışveriş merkezimize bu dönemde ilginin ve talebin arttığını söylememiz mümkün. Markaların outlet mağazaları açmaya yöneldiği ve müşteriler tarafından talebin bu yönde olduğu günümüzde, ekonomik seçimlerimiz ve zengin marka karmamızla seneyi güzel bir şekilde geride bırakıyoruz. Her geçen yıl müşteri frekansımız ve cirolarımız artış gösteriyor.
Kaysermall Outlet 2022 yılını nasıl geçirdi, 2023 yılı için hedef ve projelerinizden bahseder misiniz?
2022 yılına %60 doluluk oranlarında başladık. 2022 yılında yürüttüğümüz stratejilerle müşterilerimizin ilgisini ayakta tutarak ve artırarak yıl sonuna doğru %90 doluluk oranlarına ulaştık. 2023 yılı için de temel hedef ve isteklerimiz, doluluk oranımızı %100’e çıkartmak ve yıl boyunca müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak bu doluluk oranını korumak. Bölge AVM’si olma misyonuyla bölgenin istek ve ihtiyaçları doğrultusunda marka karmamızı zenginleştirmek ve mevcut markalarımızla büyüme stratejilerine imza atmayı hedefl iyoruz.