Ürün ve Hizmet

YENİLİKLERİ TASARLAMAYI VE DÜNYANIN HER
NOKTASINA ULAŞTIRMAYI HEDEFLİYORUZ

Hilal Fırça, Euromak ve Mix7 markalarıyla temizlik sektöründe gerçekleştirdikleri AR-GE faaliyetleriyle yenilikleri tasarlamayı ve bu yenilikleri dünyanın her noktasına ulaştırmayı hedeflediklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Bünyamin Demircan, yurt dışı pazarlarda farklı yatırım ve birlikteliklerle büyümeye devam edeceklerini ifade etti.

Hilal Fırça bünyesinde yürüttüğünüz AR-GE ve yenilikçi çalışmalarınızla sektörde nasıl bir fark yarattınız? Bu çalışmalar sonucunda geliştirdiğiniz ürün yelpazenizden bahseder misiniz?

Hilal Fırça olarak, inovasyon odaklı bir çalışma prensibi benimseyerek fırça üretimlerimizi gerçekleştirmekteyiz. Ürün portföyümüz, müşteri merkezli olarak, müşterilerimizin satış ya da üretim süreçlerine katkı sağlayan tasarım ve kusursuzluk prensibi ile oluşturuluyor. Bu sebeple çıktılarımız sektör problemlerini çözümleyen ürünlerden meydana gelmektedir. Özellikle üretim endüstrisinde fırçanın kullanım alanlarına baktığımızda, fırça değil yedek parça tasarlıyor ve üretiyoruz diyebiliriz.

Hilal Fırça, her pazarın kendine özel ihtiyaçları ve uygulamaları olduğunu bilir. Tüm uygulamalar için geniş ürün yelpazesi sunar. Standart fırça çeşitlerinden özel tasarım fırçalara kadar her ihtiyaca uygun fırça temin etmeyi garanti eder. Bunun en somut örneği, yakın dönemde çözüm ortaklığı yaptığımız farklı markalar ile “Kişisel Bakım” fırçalarında oldukça inovatif ve global pazarda rekabetçi ürünleri üretim portföyümüze eklemiş olmamızdır. Daimi hedefimiz, yurt içerisinde olduğu gibi yurt dışında da bilinirlik ve rekabet hacmini artırıp, öncü konuma ulaşmaktır.

Endüstriyel temizlik makineleri ürettiğiniz Euromak markanızla yurt dışına ulaşmak istediğiniz hedefiniz nedir?

Araştırmalarımız sonucunda dünya genelinde portföyünde halı olan yaklaşık 160.000 temizlik firması olduğunu biliyoruz. Buna ek olarak yeni geliştirmiş olduğumuz endüstriyel çamaşır makinesi ile de hitap ettiğimiz pazarı çok daha genişletmiş durumdayız.

Euromak; temizlik makineleri üretiminde, çamaşırhaneler ve benzer alanlarda entegre çözümler geliştirerek, bir mühendislik firması konumunda çalışmalarını sürdürmektedir. Bu kapsamda bugüne kadar 45 ülkeye ihracat gerçekleştirdik. İhracat gerçekleştirmiş olduğumuz bu ülkelerde makinelerimiz sorunsuz bir biçimde çalışmaya ve markamıza güç katmaya devam etmektedir. Çünkü markamızın vaadi yüksek dayanıklılık, ihracat odaklı inovasyon ve karlı bir yatırım aracı olmaktır. Dolayısıyla tüm pazar hacmine ürün ve hizmetlerimizi ulaştırarak, onların işlerini büyütme misyonu ile markamızın sektörün lider pozisyonunu sürdürmesini istiyoruz. Yürütmüş olduğumuz AR-GE faaliyetleri ile yenilikleri tasarlamaya ve üretmeye devam ederken bunu dünyanın her noktasına ulaştırmayı bir hedef olarak görmekteyiz.

Dünyanın en çok tercih edilen markası olmak için Mix7 markanızla nasıl bir strateji geliştirdiniz, Mix7 markanızın dünyadaki konumundan bahseder misiniz?

Hilal Fırça ve Euromak firmaları sebebiyle uzun yılladır temizlik sektörü ile yakın temas içerisinde olduk. Bu sebeple, temizlik ürünlerinde gelişime açık bir alan olduğunu düşünerek yakın dönemde yoğun AR-GE çalışmaları sonucunda Mix7 firmamızı hayata geçirmiş bulunmaktayız.

Mix7 temizlik ürünlerinin temel vaadi, yüksek konsantre içerik ile nitelik ve fi yat performansını optimize etmektir. Güçlü formüller sayesinde maksimum hijyeni minimum maliyet ile sunabilmekteyiz. Kısaca “bereketi gramında” diyoruz.

Mix7 markası, ulusal ve uluslararası düzeyde hem yıkama endüstrisine hem de raflarda yer alarak son tüketiciye –ev ve ofislere- ulaşmaktadır. Bu bağlamda adım adım ilerleyerek büyüme hacmimizi her geçen gün arttırmaktayız. Bu kapsamda özellikle yurt dışı pazarlarda farklı yatırım ve birlikteliklerle büyümeye devam edeceğiz.

WE AIM TO DESIGN INNOVATIONS AND DELIVER THEM TO EVERY POINT OF THE WORLD

Stating that they aim to design innovations with the R&D activities they carry out in the cleaning sector under the brands Hilal Brush, Euromak and Mix7 and to deliver these innovations to every corner of the world, CEO Bünyamin Demircan said, “Our goal is to grow in foreign markets with various investments and partnerships.”

How did you make a difference in brush industry with Hilal Brush? Can you tell us about your product range that you developed as a result of R&D studies?

As Hilal Brush, we produce brushes guided by an innovation-oriented working approach. Our product portfolio is created with the principle of design and perfection that contributes to the sales or production processes of our customers. Hence, our outputs consist of products whose primary objective is to solve problems in the industry. Especially when we look at the application areas of brushes in the manufacturing industry, we can say we design and produce spare parts, rather than brushes perse.

Hilal Brush knows that every market has its own specifi c needs and applications. We offer a wide range of products for every industry. We guarantee to provide brushes fit for every need, from standard brush types to special design brushes. As the most concrete example, we have added to our manufacturing portfolio highly innovative and competitive products in the global market , including “Personal Care” brushes with the different brands we have partnered up with.

Our paramount goal is to increase awareness and competitiveness in and outside the country, aiming to reach a pioneering position.

What specific goal do you intend to reach abroad with Euromak, your industrial cleaning machines brand?

Research has shown us that there are approximately 160K cleaning companies worldwide that have carpet in their cleaning portfolio. In addition, we have expanded our target market with the industrial laundry machine we have recently developed.

Euromak continues to operate as an engineering company that develops integrated solutions for the cleaning industry. In this context, we have exported to 45 countries so far. In these countries, our machines continue to stand out with their seamless functioning, thus adding strength to our brand. As promised by our brand, we are focused on high durability, needs-oriented innovation and being a profi table investment partner. In line with that, we want our brand to maintain its leading position with the mission of developing the businesses of our customers and deliver our machines and services to the entire market.

While we continue to design and produce innovations with the R&D activities we have been carrying out, we see it as a goal to reach every corner of the world.

What kind of strategy did you develop for Mix7 to become the brand of fi rst choice? Can you tell us about the position Mix7 holds on a global scale?

Hilal Brush and Euromak kept us in close contact with the cleaning industry for many years, which helped us pinpoint areas of improvement in cleaning products. With this object in mind, we recently launched Mix7 as a result of intensive R&D studies.

The main promise of Mix7 cleaning products is to optimize quality and price performance with highly concentrated content. Thanks to powerful formulas, we can offer maximum hygiene at minimum cost. We shortly call it “abundance in each gram”.

Mix7 addresses both the cleaning industry and the fi nal consumer – that is both households and offices – by taking its place on the shelves at national and international level. We are increasing our growth volume day by day, step by step. As a result, we will continue to grow with various investments and partnerships, especially in foreign markets.